Σχετικά με την συγκέντρωση της 18/2 στον Πανελλήνιο (της Ελένης-Αλίκης Μηνακάκη)

Posted: 15/02/2010 by Γιάννης Χ. in Αριστερά, ΣΥΝ, ΣΥΡΙΖΑ
Ετικέτες:

Σχετικά με τη συγκέντρωση της 18/2/10 στον «Πανελλήνιο»

 Σε σχέση με τη κρίση που ξέσπασε πάλι στο ΣΥΡΙΖΑ και τα σενάρια διχόνοιας και αντιπαράθεσης, σε στιγμές πολύ δύσκολες για τους εργαζόμενους, σε στιγμές πολύ δύσκολες για τη χώρα. Τέτοιες ώρες η Αριστερά θα έπρεπε ενωμένη να αντιπαρατεθεί στη λαίλαπα του νεοφιλελευθερισμού που θα καταστρέψει οποιαδήποτε κοινωνική κατάκτηση και θα μας πάει πολλές δεκαετίες πίσω. Πράγματι η Αριστερά καλείται από την ιστορία ενωμένη να σηκώσει το ανάστημά της ενάντια σε αυτή τη κατάσταση. Ήταν και είναι μία ευκαιρία να ξεπεράσει οποιοδήποτε διχαστικό σενάριο. Το ζητούμενο δεν είναι ποιος θα ηγεμονεύει. Οποιαδήποτε προσωπικότητα, οποιαδήποτε κίνηση πρέπει να ταχθεί στην υπηρεσία αυτού του σκοπού.

Κατά τη γνώμη μου η πρόταση Τσακνιά να μιλήσει και ο σ. Αλέκος Αλαβάνος στη συγκέντρωση της 18/2/10 ήταν μία ενωτική πρόταση για να συμπαραταχθούν όλοι ενωμένοι. Για να ξεπεράσει ο ΣΥΡΙΖΑ τις διχαστικές καταστάσεις και σενάρια. Κανείς δεν δικαιούται σήμερα να σκέφτεται την ηγεμονία του, κανείς δε περισσεύει. Εξ άλλου ούτως ή άλλως  ο σ. Αλέξης Τσίπρας είναι ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας και έχει το πρώτο λόγο. Θα έλεγα όμως ότι δεν μπορούν οι άλλοι να αποκλείονται και να περιορίζονται σε ένα απλό χαιρετισμό. Δεν επιτρέπεται να μην υπάρχει και μία δεύτερη ομιλία να αποκλείεται οποιαδήποτε πρόταση. Γιατί να μην μιλήσει ο πρώην πρόεδρος της Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ. Αυτές οι τακτικές είναι ηγεμονικές και ξεπερασμένες για τη σημερινή Αριστερά. Έπρεπε η γραμματεία να επιμείνει στη πρόταση «και ο Αλέκος Αλαβάνος». Πάλι κάποιοι θέλουν να δώσουν προς τα έξω την εντύπωση της προσωπικής διαμάχης, διότι αυτοί ελέγχουν την ροή προς τον Τύπο (Τσούτσιας-Έθνος, Κεχαγιά-Νέα). Αυτό το πράγμα δεν έχει σχέση με πολιτική αντιπαράθεση. Σε μία κίνηση ενότητας είναι απαράδεκτη η δημιουργία κρίσης.

Θα έλεγα ότι αν γινόταν μία συγκέντρωση με ομιλητές  τον σ. Τσίπρα και τον σ. Αλαβάνο θα ήταν μία κίνηση που θα ανέβαζε κατακόρυφα το ηθικό κάθε απλού μέλους του ΣΥΡΙΖΑ, θα έκανε πολύ πιο εύκολο και ελπιδοφόρο τον αγώνα όλων ημών που είμαστε στη βάση, και σίγουρα δεν μας αφορούν τα τερτίπια της ηγεσίας και η πάλη τους για εξουσία. Έλεος πια, αρκετά με τις ηγεσίες της Αριστεράς. Φτάνουν πια τα λάθη τους.

 

Υ.Γ. Να θυμίσω κάποια γεγονότα: Tον Νοέμβρη στη 3η Π.Σ. ΣΥΡΙΖΑ τίθεται από τον σ. Αλέκο Αλαβάνο το θέμα του Συμφώνου Σταθερότητας και ότι η ριζοσπαστική Αριστερά δεν μπορεί να σύρεται σε έναν Ευρωπαισμό που κατεδαφίζει κάθε κοινωνική κατάκτηση και συντρίβει τους εργαζόμενους. Τον αποκαλούν «αριστεριστή» και διχαστικό. Όλες οι τάσεις του ΣΥΝ και πολλοί σύμμαχοι τηρούν σιγή ιχθύος. Αν συντάσσονταν από την αρχή στο ζήτημα του Συμφώνου Σταθερότητας και έδιναν στο ΣΥΡΙΖΑ δυνατότητα ενιαίας δράσης, ίσως να είμαστε σε καλύτερη κατάσταση. Θα μπορούσε ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι πρωτοπόρος εδώ και τουλάχιστον δύο μήνες, να έχουν παρθεί μέτρα και στο πολιτικό και στο συνδικαλιστικό πεδίο.

 

Αθήνα 15/2/10

Σχόλια
  1. Ο/Η Δ.Υ. λέει:

    Καλή σαρακοστή ( και μεταφορικά πλέον!). Επί της ουσίας συμφωνώ με το ανωτέρω σχόλιο, με εξαίρεση το Υ.Γ. , γιατί όλες οι δυνάμεις της Αριστεράς ανά την Ευρώπη ήταν και είναι κΑτά του συμφώνου σταθερότητας. Η διαφωνία βρίσκεται στο τι κάνουμε μετά. Ομως, το έγραψα και σε άλλο blog του χώρου, είναι απογοητευτικό πόσο πολλές συζητήσεις ανοίγουν για τα εσωκομματικά μας στα διάφορα blog του χώρου , πόσο μεγάλη συμμετοχή έχουν και αντίστοιχα πόσο λίγες συζητήσεις ανοίγουν για τα γενικώτερα θέματα και αντίστοιχα πόσο λίγη , πόσο μικρή συμμετοχή έχουν. Δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από την ανωτέρω παρατήρηση. Μια μάλλον σαφής ένδειξη κρίσης , παρακμής θα έλεγα. Παράδειγμα πόσο πολλή συζήτηση έγινε για τη διαρροή στα ΝΕΑ και στο ΕΘΝΟΣ για την ομιλία στον Πανελλήνιο, για το πανώ μπροστά από τη Βουλή – διευκρινίζω επικροτώ την ενέργεια- και πόσο λίγη συζήτηση έγινε για το μεταναστευτικό. Εμείς σκοτωνόμαστε μεταξύ μας κι ο Καρατζαφέρης οργιάζει. Και υπόψη το μεταναστευτικό είναι προνομιακό πεδίο για εμάς. Αυτά τα ολίγα και δυσάρεστα, εκτός κλίματος.
    Δ.Υ.

  2. Ο/Η Βάσω Χ. λέει:

    Η γραμματεία εδώ και πολύ καιρό( ειδικά εδώ και ένα χρόνο) ΄εχει φανεί λίγη για την αντιμετώπιση εσωτερικών και εξωτερικών προβλημάτων του ΣΥΡΙΖΑ και όχι μόνο, πολύ περισσότερο για χάραξη πολιτικής και δυναμικής αντιπολίτευσης….Τα κατορθώματά της και της ηγεσίας του ΣΥΝ έχουν μουδιάσει και παραλύσει τη βάση….πάντα πίσω έρχονται ασθμαίνοντας…Δεν είναι ικανοί να αφουγκραστούν και να εκφράσουν τη βάση, πολύ περισσότερο να μπουν μπροστά…..
    Η λύση βρίσκεται στο να καταφέρει να πάρει η βάση τα πράγματα στα χέρια της και μεσα απο το Συνέδριο του Συν και την Συνδιάσκεψη του Σύριζα( που πρέπει και αυτή να γίνει άμεσα όπως και αποφασίστηκε στην ΠΣ)…εμποδίζοντας τους ιντριγκαδόρους(που θέλουν να λέγονται αριστεροί) να μας χειραγωγήσουν…τίποτα μετά απο όσα έχουν συμβεί δεν δικαιολογεί και τη βάση που έχει απομείνει να την ξαναπατήσει..Ας δούμε λοιπόν το συνέδρια και τη συνδιάσκεψη σαν ευκαιρία αληθηνής (κανείς πια δεν ξεγελιέται) αναγέννησης της Αριστεράς…που θα παίξει τον ρόλο που απαιτούν οι καιροί..

  3. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ λέει:

    αυτη η συνγκεντρωση εκτος ολων των παραπανω γινεται και στο σωστο σημειο.
    ο πανελληνιος επιλεχτηκε απο τον ΤΣΙΠΡΑ ενοψει δημοτικων εκλογων για να επιβραβευσει
    το ΚΥΡΙΑΚΟΥ και να απαξιωσει τις επιτροπες πολιτων και την ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ που τα βαζουν με αυτον τον καλο κυριο και που του λενε πως εχει καταπατησει εκτασεις και αλλες
    τετοιες βλακειες ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΕΞΗ

  4. Ο/Η ST λέει:

    Συμφωνώ με το κείμενο
    Αν και νομίζω ρομαντικό, ίσως πολύ καλό για ναναι αλήθεια.
    Η πραγματικότητα του ΣΥΡΙΖΑ είναι σκληρή και κυνική
    Και προφανώς κάποιους βολεύει να εφμανιζεται ως μια προσωπική κόντρα Αλέξη-Αλέκου χωρίς πολιτικό διακύβευμα

    ΔΥ
    η οικονομική κρίση και αν είναι προνομιακό πεδίο για την αριστερά…
    όμως εάν συνεχίσουμε έτσι μην ξαφνιαστείς όταν δεις τον καρατζαφέρη να βγαίνει μπροστά και να κάνει παιχνίδι και την αριστερά απούσα να αναζητεί την προγραμματική της πρόταση-ανυπαρξία απέναντι στην ληστρική επίθεση που δεχόμαστε

    ST

  5. Ο/Η Σώτος λέει:

    Τώρα μάλιστα! Θα τσακωνόμαστε όχι μόνο για το ποιος θα μιλάει, αλλά και για το πού θα μιλάει. Στον Πανελλήνιο εξυπηρετούνται τα συμφέροντα Κυριακού, στο ΣΕΦ του Κόκκαλη, στο ΟΑΚΑ του Βγενόπουλου, έξω από το Δημαρχείο τα συμφέροντα του Κακλαμάνη, έξω από τη Βουλή τα συμφέροντα του Παπανδρέου και έξω από την Αμερικάνικη πρεσβεία τα συμφέροντα των ΗΠΑ. Και εγώ ο αφελής αναρωτιέμαι: Γιατί ο Τσίπρας να επιβραβεύσει τον Κυριακού; Τα έκαναν πλακάκια οι δυο τους; Από πού προκύπτει κάτι τέτοιο; Και γιατί θέλει να απαξιώσει την Ανοιχτή πόλη, τη στιγμή που αυτή είναι ΚΑΙ δικό του δημιούργημα; Θα είχες την καλοσύνη Κατερίνα να μας διαφωτίσεις επ’ αυτού;

  6. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ λέει:

    Δεν ειναι το ιδιο να μιλουσε καπου αλλου, στην ΚΥΨΕΛΗ οι κατοικοι εχουν ανοιχτους λογαριασμους με τον ΚΥΡΙΑΚΟΥ Εγω τον ΤΣΙΠΡΑ τον γωρισα στις κΙνητοποιησεις για τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ σαν μελος που ειμαι της ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΟΛΗΣ για πες μου πως θα απευθυνθω στους κατοικους Γιατι πληρωσαμε τον Κυριακου? ..αυριο να καλεσουμε και τον ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ
    στο παρκο ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΙΩΝ η στου ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ.?

    • Ο/Η Σώτος λέει:

      Νομίζω πως καταλαβαίνεις τη διαφορά: Άλλο είναι να πληρώνεις κάπου για να κάνεις μια εκδήλωση και άλλο να καλείς τον (ταξικό σου) αντίπαλο στις δράσεις σου. Αγαπητή μου Κατερίνα ο εχθρός είναι απέναντι. Αν τον ψάχνεις στις γραμμές σου παίζεις το παιχνίδι του αντιπάλου. Η κοινωνία έχει ανάγκη την Αριστερά και αυτή τρώει τις σάρκες της για το ποιος θα μιλήσει και πού θα μιλήσει. Και όπως λέει ο Δ.Υ. πιο πάνω «εμείς σκοτωνόμαστε μεταξύ μας και ο Καρατζαφέρης οργιάζει». Και ο νοών νοείτω…

  7. Ο/Η Κανένας ή Οδυσσέας Δεσμώτης λέει:

    σ. Σώτο: Σε μερικά πράγματα ο συμβολισμός είναι «βαρύς»… Και όταν είναι αγώνες εν εξελίξη, καλό είναι να κρατάμε αποστάσεις.

    Σε σχέση με τους ομιλητές.

    Η παρουσία του Αλέκου θα ήταν σημαντική και μια ενωτική κίνηση. Ιδίως αν τολμούσε να την κάνει ο ΣΥΝ. Εξάλλου μια συλλογικότητα – θα έπρεπε να – μπορεί να υπερβαίνει θετικά τις συγκρούσεις και να προσπαθεί να τις λύνει δημιουργικά, αντί να τις συντηρεί. Και να «διαπαιδαγωγεί» τα άτομα στη συλλογική ανάληψη δράσης και στην αποτίμηση/λογοδοσία της.

    Αυτά αφορούν την Αριστερά του…2050!

    Τέλος πάντων.

    Γιατί τρία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Και καλά ο Νταβανέλλος, συντονιστής.
    Ο Μπανιάς; Είναι η σειρά στην επετηρίδα δημόσιας εμφάνισης;

    Δεν υπάρχει πχ ένας εργαζόμενος με stage;

    • Ο/Η Κανένας ή Οδυσσέας Δεσμώτης λέει:

      … η όποια ενωτική κίνηση , δεν θα απήλασε κάνεναν ( άτομα ή ηγεσία ή συλλογικότητα ) από την κριτική συζήτηση για το τι συνέβη από την προεκλογική περίοδο των Ευρωεκλογών και μετά.Αλλά, αυτή η συζήτηση – που δεν έγινε, που παρακέμπτεται – θα ετίθετο σε άλλη βάση: συντροφική και ενωτική.

      και αυτό αφορά το 2050!

  8. Ο/Η ΚΑΣΤΡΙΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ λέει:

    ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ οργιαζει ειτε μιλησει οΤΣΙΠΡΑΣ μονος του ειτε μαζι με τον ΑΛΑΒΑΝΟ
    ειτε μιλησει στο μαγαζακι του ΚΥΡΙΑΚΟΥ ειτε στο ΣΠΟΡΤΙΓΚ
    και για να μαθαινουμε το ιδιο εκανε και ο ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ για την εκδηλωση στην αγορα της
    κυψελης εβαλε βετο να μην υπαρχει αλλος ομιλητης

  9. Ο/Η klisthenis λέει:

    αγαπητε σωτο καταλαβαινω τις αιτηασεις σου αλλα και οι συμβολισμοι εχουν την σημασια τους εγω σαν κυψελιωτης στο μαγαζακι του κυριακου δεν παω γιατι τιμω τους αγωνες μου.

  10. Ο/Η Σώτος λέει:

    Και εγώ πιστεύω ότι καλό θα ήταν να μη γίνει η εκδήλωση στον Πανελλήνιο. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι να ισχυριζόμαστε ότι ο Τσίπρας τα έκανε πλακάκια με τον Κυριακού, νομίζω πως υπάρχει χάος. Όσο για την εκδήλωση στην αγορά της Κυψέλης, κάποιοι άλλοι έβαλαν βέτο να μη γίνει μόνο με το Δραγασάκη. Και γράμματα γνωρίζομεν. Γι’ αυτό σας λέω σύντροφοι, αφήστε το. Ας ασχοληθούμε με την κοινωνία και ας σταματήσουμε να ψάχνουμε τον εσωτερικό εχθρό.

    • Ο/Η Κλαδίτης Δημήτρης λέει:

      Δεν είναι απλά λαθάκι. Είναι ένα τροματικό λάθος. Συριζαίοι έχουν διωχθεί ποινικά για αυτήν την αντίστασή τους στο χώρο ( παράνομη δεντροφύτευση τ έγκλημά τους) και βλέπουνε τ κόμμα τους να τα σκάει τα φράγκα της ενοικίασης στον Κυριακού. Αυτό δείχνει αν όχι ανεντιμότητα και λουμπινιά δειχνει τεράστια ασχετοσύνη. Τόσα γήπεδα μπάσκετ και γυμναστήρια υπάρχουν. Στην τελική καλύτερα στο ΣΕΦ. Ο Κόκκαλης δεν έχει στείλει στα δικαστήρια συντρ΄φους τόσο άμεσα.

  11. Ο/Η Βάσω Χ. λέει:

    Θέλουν και επιμένουν να το παίζουν «ηγεσία» όταν δεν μπορούν στα πιο απλά να είναι ενωτικοί….όταν δεν μπορούν να αξιολογήσουν το πόσο αναγκαία είναι σήμερα η παρουσία του Α.ΑΛαβάνου στην πολιτική σκηνή…όταν δεν κατανοούν πως η βάση ακόμα και αυτή που φρόντισαν να την φανατίσουν εναντίον του βλέπει αυτή την αναγκαιότητα και θέλει οποιονδήποτε αποτελεί κεφάλαιο για την αριστερά στον αγώνα…στο μετερίζι που του αναλογεί…ας πάψουμε σύντροφοι να δίνουμε χαρά στον πραγματικό εχθρό εξοντώνωντας ότι καλλίτερο έχουμε….
    Καλά θα κάνουν να καταλάβουν ότι η βάση της αριστερά θέλει και παλεύει για την ενώτητα ΟΛΗΣ της αριστεράς όπου και αν βρίσκεται αυτή και αυτό θα το είχε καταφέρει προ πολλού αν οι «ηγετίσκοι» δεν φρόντιζαν να την κρατάνε με κάθε τρόπο στα μέτρα τους….γιατί δυστυχώς μόνο γι αυτό είναι ικανοί μέχρι σήμερα…..

  12. Ο/Η alekos λέει:

    Σε μια συγκυρία με τα σκληρά αντιλαϊκά, αντεργατικά μέτρα της κυβέρνησης σε πλήρη εξέλιξη (με την αυστηρή επιτήρηση της Ε.Ε. και του ΔΝΤ) είναι ανάγκη ο ΣΥΡΙΖΑ να παίξει κρίσιμο και καθοριστικό ρόλο στην μαζικοποίηση της αντίστασης στηρίζοντας με όλες του τις δυνάμεις τις κινητοποιήσεις.

    Στις επόμενες 8 ημέρες υπάρχουν τρία σημαντικά γεγονότα:

    Πέμπτη 18 Φλεβάρη:
    Η συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ με κεντρικό σύνθημα «Μπλόκο στα μέτρα της Κυβέρνησης και στο Σύμφωνο Σταθερότητας. Απαντάμε με κοινούς αγώνες σε Ελλάδα και Ευρώπη»

    Σάββατο 20 Φλεβάρη:
    Αντιρατσιστικό συλλαλητήριο με κεντρικό σύνθημα «Ούτε βήμα πίσω! Ιθαγένεια για όλα τα παιδιά! Νομιμοποίηση των μεταναστών – άσυλο στους πρόσφυγες».
    Ομόνοια, 3.00μμ, συγκέντρωση και πορεία στην Βουλή.
    5.30μμ συναυλία μπροστά στην Βουλή.

    Τετάρτη 24 Φλεβάρη: Γενική Απεργία
    Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να κινητοποιήσει όλες του τις δυνάμεις σε γειτονιές, σωματεία κ.λπ. σε όλη την Ελλάδα. Η επιτυχία αυτής της απεργίας είναι καθοριστική για την απόκρουση των κυβερνητικών μέτρων, και την συνέχιση και διεύρυνση του αγώνα ένάντια στο Προγράμματος Σταθερότητας.

    Ας κάνουμε κάτι γι’ αυτούς τους στόχους το επόμενο διάστημα…

    Υγ.: Όσον αφορά τα υπόλοιπα για την συγκέντρωση, για τα ΜΜΕ για τον Αλαβάνο για τον Τσίπρα κ.λπ., ο καθένας έχει την δική του αφήγηση και το μόνο που μπορεί να κάνει σε αυτό το κρίσιμο διάστημα είναι να ανακυκλώνει τα προβλήματα.

    Α. Λ.

  13. Ο/Η Κώστας Λεγάκης λέει:

    Δεν καταλαβαίνω την αντιδικία. Ως ΤΙ ακριβώς θα μιλήσει ο Αλαβάνος; Κατά δήλωση του ιδίου, είναι απλό μέλος της ΤΕ Χαλανδρίου του ΣΥΡΙΖΑ. Κι εγώ μέλος της ίδιας ΤΕ είμαι. Γιατί να μην μιλήσω εγώ; Επειδή ο Αλαβάνος είναι «γνωστός» κι εμένα δεν με ξέρει η μάνα μου;
    Σύντροφοι, κάποτε η αριστερά πρέπει να απεμπλακεί από «ηγεσίες», «ηγέτες», «προσωπικότητες» και «αναγνωρίσιμους». Δεν θα μας λύσουν αυτοί το πρόβλημα. Τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σχεδόν εξαφανισμένος από την κοινωνία. Τέτοιες εκδηλώσεις καλό είναι να γίνονται, αλλά θα προτιμούσα να είναι το επιστέγασμα μιας ολόκληρης δράσης μέσα στην κοινωνία, στους τόπους δουλειάς, μόρφωσης, διαβίωσης. Θα προτιμούσα να οργανωθούν μερικές εξορμήσεις έξω από εργοστάσια, μαγαζιά, μεγάλες επιχειρήσεις, ώστε να ενημερωθεί ο κόσμος και να μας πει τη γνώμη του.
    Κατά τα άλλα:
    Ούτε Τσίπρας, ούτε Αλαβάνος. Ούτε Νταβανέλος, ούτε Μπανιάς.
    Όλες οι αποφάσεις απο τις συνελεύσεις.
    Συλλογική, άμεσα ανακλητή και συντονιστική «ηγεσία».

  14. Ο/Η votaniatis λέει:

    Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Καθόμαστε και συζητάμε για το αν θα μιλήσει ο Αλαβάνος (που -εδώ που τα λέμε- όταν έπρεπε να μιλήσει προεκλογικά, το έκανε γαργάρα!)τη στιγμή που η κοινωνία δέχεται μια πρωτοφανή επίθεση σε όλα τα επίπεδα: δημοκρατικών ελευθεριών, εργασιακών δικαιωμάτων, οικονομικών πιέσεων. Σήμερα κιόλας, η ευρωπαϊκή επιτροπή έδωσε τελεσίγραφο στην ελληνική κυβέρνηση: «ή πέρνεται πιο σκληρά μέτρα ή τα πέρνουμε εμείς για σας!» Ούτε σε κατοχή να είμασταν! Καταργείται η εθνική ανεξαρτησία, έστω και σαν πρόσχημα! Κι η αριστερά ξύνεται για τον Αλαβάνο!
    Αν το δούμε αλλιώς, το πρόβλημα είναι στην ίδια τη γέννηση του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν υπήρξε ένα ενωτικό, κινηματικό σχήμα που γεννήθηκε στους αγώνες των εργαζομένων (που έτσι κι αλλιώς δεν υπήρχαν) αλλά μια συμφωνία κορυφής των ηγετών μερικών μικρομάγαζων της αριστεράς με το σούπερ μάρκετ του ΣΥΝ. Λογικό είναι τώρα να τρώγονται για τις καρέκλες και να ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλο για την κοινωνική ανυπαρξία της αριστεράς.
    Απορώ πως ο κόσμος της αριστεράς, που ευαγγελίζεται τον επαναστατικό μετασχηματισμό της κοινωνίας, δε φροντίζει πρώτα για τον επαναστατικό μετασχηματισμό του χώρου του. Να απαλλαγεί από τους «ιδιοκτήτες» και τα «αφεντικά» της αριστεράς. Από τους Αλαβάνους, που την ώρα του αγώνα κρύβονται στο καβούκι τους γιατί δεν τους έδωσαν την αρχηγία, και μόλις περάσει η μπόρα πέρνουν «πρωτοβουλίες»…

    • Ο/Η Αλεξανδρος Μπράτης λέει:

      Μόνο που όταν ο Αλαβάνος μίλησε για κατάργηση της ανεξαρτησίας του την πέσαν ότι είναι εθνικιστής, εθνοκεντρικός και παρωχημένος. Οπότε αγαπητέ σύντροφε, πολιτικό είναι το πρόβλημα, αλλά στο πολιτικό επίπεδο δεν συμφωνούμε ακριβώς όλοι…

  15. Ο/Η ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ λέει:

    ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ» ΚΙΝΗΣΗ: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ…ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ «ΚΟΜΜΑ-ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ»…και η τοποθέτηση της κοινωνίας; Η αυτονομία του εργατικού – συνδικαλιστικού κινήματος (Τουλάχιστον το ΚΚΕ δρά ως ΠΑΜΕ);…θα βοηθούσε περισσότερο μια ανοιχτή συζήτηση με στελέχη και απο αλλους χώρους (π.χ. Οικονόμου,Μητρόπουλο,Παναγιωτακόπουλο , ΚΚΕ, οικολόγους-πράσινους κλπ)…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s