Επιστολή του κ. Θ. Μαριόλη στην ΠΑΣΑ

Posted: 28/02/2012 by Β.Χ. in Uncategorized
Ετικέτες: , ,

ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ

Αξιότιμοι Κύριοι,

Μόλις με πληροφόρησαν (και διαπίστωσα και ο ίδιος) ότι κάποιος/α που υπογράφει ως ΕΟΣ, ο οποίος συστηματικά σχολιάζει στο blog σας, επίσης συστηματικά αναφέρεται απαξιωτικά και δυσφημιστικά στο πρόσωπό μου.
Το πρόσφατο δείγμα είναι το σχόλιο του:
«Καλά τώρα, μην τρελαθούμε!
Όλη η άλλη ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ, και είναι ξύπνια η αριστερά του Μαριόλη και του Παπουλή .»
(βλέπε https://dosepasa.wordpress.com/2012/02/21/bx733/#comment-8526).
Παλαιότερα, για να αναφέρω άλλο ένα παράδειγμα (πράγμα που αποδεικνύει τη συστηματικότητα του πράγματος), σε δικό μου κείμενο ή σε κείμενο του κ. Κωνσταντίνου Παπουλή (δεν θυμάμαι, αυτή τη στιγμή, ποιο ακριβώς από τα δύο ισχύει, αλλά προφανώς δύναται να βρεθεί), που είχε αναρτηθεί στο blog σας, αυτός/η που υπογράφει ως ΕΟΣ είχε γράψει για «αυτούς που κάνουν τις καμαριέρες του Μαριόλη».

Να διευκρινίσω, γεγονός που τείνει να φωτίσει τα κίνητρα αυτού/ης που υπογράφει ως ΕΟΣ, ότι ποτέ δεν έχω δηλώσει «Αριστερός» ούτε έχω (ή είχα) καμία απολύτως σχέση με Αριστερές οργανώσεις, κόμματα κ.λπ.. Αντιθέτως, μάλιστα, σε επιστημονικού χαρακτήρα άρθρο μου που είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα «Αυγή» και, εν συνεχεία, αναρτηθεί (και) στο blog σας, και το οποίο πάλι είχε «σχολιάσει» ο ΕΟΣ τόνιζα ότι: «σε συμφωνία – εδώ – με τον Marx, δεν δηλώνω Αριστερός». Άρα, αυτή/ος με το όνομα ΕΟΣ γνωρίζει ότι δεν έχω καμία απολύτως σχέση με την «Αριστερά».

Τέλος, ας διευκρινίσω, επίσης, ότι με τον κ. Κωνσταντίνο Παπουλή με συνδέει φιλική σχέση (εδώ και δεκαετίες) και επιστημονική-ερευνητική συνεργασία (από τον Φεβρουάριο του 2010, που δημοσιεύτηκε στο blog σας μία επιστημονικού χαρακτήρα συζήτηση που είχα μαζί του σχετικά με το Ευρώ και την ΕΕ). Προϊόντα δε της σύνολης επιστημονικής-ερευνητικής συνεργασίας μας έχουν δημοσιευτεί (ή χρησιμοποιηθεί ως βιβλιογραφική πηγή) σε τόμους, βιβλία και περιοδικά με αυστηρά επιστημονικό χαρακτήρα και περιεχόμενο. Αναφέρω π.χ. τον τόμο για Οικονομική Κρίση και Ελλάδα που εξέδωσε η «Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Πολιτικής Οικονομίας» (εκδόσεις Gutenberg) και την επιθεώρηση «Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη/Social Cohesion and Development».

Δεν δύναμαι να γνωρίζω ούτε με ενδιαφέρει να μάθω ποιος/α είναι αυτός που υπογράφει ως ΕΟΣ. Με ενδιαφέρει, όμως, το εξής: να αποσυρθούν αμέσως, και να αποσύρονται στο μέλλον, από το blog σας όλα τα απαξιωτικά και δυσφημιστικά σχόλια για το πρόσωπό μου ή/και την επιστημονική δουελιά μου που υπογράφονται από τον ΕΟΣ (ή από άλλον). Στην αντίθετη περίπτωση θα έχω κάθε δικαίωμα να σας θεωρήσω συνεργούς του.
Αναμένω την άμεση απάντηση και, κυρίως, την πρακτική ανταπόκρισή σας.
Με τιμή,
Θεόδωρος Μαριόλης
Αναπληρωτής Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας
Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Πάντειο Πανεπιστήμιο

Υ.Γ.  Από το μπλογκ της ΠΑΣΑ αποσύρονται  σχόλια που κρίνονται υβριστικά, σεξιστικά ή  τρολλάρουν, κάτι που θεωρήσαμε πως δεν συμβαίνει με τα σχόλια στα οποία αναφέρεται ο κ. Μαριόλης. 

Advertisements
Σχόλια
    • Κύριοι,

      Με μεγάλη έκπληξη πληροφορήθηκα (και μόλις διαπίστωσα ο ίδιος) ότι «ανεβάσατε» επιστολή μου στο blog σας.
      Αυτή η ιδιωτική επιστολή είχε αποσταλεί, όπως γνωρίζετε, στη διεύθυνση επικοινωνίας σας, η οποία εμφανίζεται στη σελίδα σας, ήτοι protovouliaasa@gmail.com, και δεν προοριζόταν, επομένως, για δημοσίευση. Εξάλλου δεν σας ζήτησα κάτι τέτοιο, ενώ εάν ήθελα να το κάνω, υπάρχουν, προφανώς, τα – ηλεκτρονικά ή/και έντυπα – μέσα για να το κάνω.
      Ζήτησα κάτι άλλο, το οποίο είναι στοιχειώδες. Εσείς, όμως, όχι μόνον δεν μου απαντήσατε, με αντίστοιχη διαδικασία, αλλά και χωρίς καν να με ρωτήσετε, κρίνατε σκόπιμο να τη δημοσιοποιήσετε, πράγμα που είναι, από την πλευρά μου, τουλάχιστον, ακατανόητο.
      Από την άλλη πλευρά, βέβαια, και σε συνδυασμό με: (1) τον «πληθυντικό», (2) την «ταυτότητα» και (3) την «ποιότητα», που ενέχονται στο κατά σειρά πρώτο σχόλιο που εμφανίζεται μετά το «Υ.Γ.» σας, είναι αποκαλυπτικότατο.

      Αd referendum,

      Θεόδωρος Μαριόλης

      • Ο/Η Β.Χ. λέει:

        Κείμενα ή επιστολές που λαμβάνουμε στο protovoyliaasa@gmail.com τα αναρτούμε στο μπλογκ , εκτός αν μας ζητηθεί το αντίθετο από τον αποστολέα.

        • Ο/Η ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΜΠΕΚΑΣ λέει:

          Αυτό που λες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

          Άλλωστε, σε έχει προκαταβολικά διαψεύσει άλλο μέλος της ΠΑΣΑ (δες το σχόλιο https://dosepasa.wordpress.com/2012/02/28/bx744/#comment-8542).

          Η δημοσίευση επιστολής χωρίς την ρητή συγκατάθεση του συγγραφέα της είναι απλά ΠΑΡΑΝΟΜΗ._

          • Ο/Η Καλως τα παιδιά! λέει:

            Κ. Μπέκα,

            και ως ασφαλίτης σκέφτεστε και ως τέτοιος πράτετε, αλλά και τους νόμους αγνοείτε!

            Προβλέπω «εύσημον μνεία» και προαγωγή στην υπηρεσία σας για τον υπερβάλλοντα ζήλο που επιδεικνύετε…

      • Ο/Η Καλαντζόπουλος Γιώργος λέει:

        Τι έχετε να κρύψετε κ. Μαριόλη με την επιστολή σας και τρομοκρατηθήκατε από την δημοσιοποίηση της;

        – Ποιό είναι το ιδιωτικό στοιχείο που περιέχει αυτή η επιστόλη το οποίο δεν επιθυμείτε να δημοσιοποιηθεί; Το γεγονός ότι ζητάτε οργανωτικά μέτρα και λογοκρισία από την διαχειριστική ομάδα του μπλοκ της ΠΑΣΑ ή τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε τον οποίο διάλογο επί πολιτικών, επιστημονικών ή άλλων θεμάτων, ή και επειδή εν τέλει εκθέτει το ποιόν σας;

        – Στοχεύετε να δημιουργήσετε ζητήματα εν κρυπτώ και να χειραγωγείτε. Η δημόσια έκθεση ακυρώνει να σχέδιά σας, εκθέτει την γελοιότητα των λόγων σας και αποκαλύπτει τους πραγματικούς σας στόχους και τον τρόπο δράσης σας.

      • Ο/Η Δήμητρα Φωτίδου λέει:

        κ.Μαριόλη, πρότεινα στη λίστα της ΠΑΣΑς να αναρτήσουμε την επιστολή σας προς το blog.Εχω την γνώμη πως όταν ένας αρθρογράφος του οποίου τα άρθρα έχουμε πολλές φορές δημοσιεύσει στο blog στέλνει μια επιστολή , την στέλνει για δημοσίευση. εκτος και αν ζητήσει να μην δημοσιευτεί.Πιστεύω πως τόσο τα θέματα ουσίας των άρθρων των αρθρογράφων όσο και τα θέματα του ύφους των σχολίων των σχολιαστών είναι ζητήματα δημόσιου διαλόγου.

  1. Ο/Η ΜΙΑ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ λέει:

    Κύριοι/ες τις ΠΑΣΑ,

    Στο υστερόγραφο της ανάρτησής σας γράφετε: «Από το μπλογκ της ΠΑΣΑ αποσύρονται σχόλια που κρίνονται υβριστικά, σεξιστικά ή τρολλάρουν, κάτι που θεωρήσαμε πως δεν συμβαίνει με τα σχόλια στα οποία αναφέρεται ο κ. Μαριόλης.»

    Προφανώς θεωρείτε ότι το σχόλιο: “αυτούς που κάνουν τις καμαριέρες του Μαριόλη”, δεν είναι υβριστικό/σεξιστικό.

    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ! Το σχόλιο δεν είναι μόνον υβριστικό/σεξιστικό (αλήθεια, γιατί να γράψει κανείς καμαριέρες και όχι καμαριέρηδες???) αλλά και βαθιά ΤΑΞΙΚΟ. Και μάλιστα στρέφεται εναντίον της τάξης τα συμφέροντα της οποίας υποτίθεται ότι υπερασπίζεστε. Αν έχετε δουλέψει έστω και μια μέρα ως καμαριέρα, ή σε αντίστοιχη δουλειά, θα το αντιλαμβανόσασταν. Εσείς όχι μόνον δεν το αντιληφθήκατε όταν γράφτηκε το εν λόγω σχόλιο αλλά δεν το αντιλαμβάνεστε (ή, κάνετε πως δεν το αντιλαμβάνεστε) ούτε τώρα που σας στάλθηκε επιστολή διαμαρτυρίας, ασχέτως εάν η διαμαρτυρία του κ. Μαριόλη δεν ήταν για τις καμαριέρες αλλά για τον απαξιωτικό τρόπο που εκφράστηκε κάποιος προς το πρόσωπό του.

    ΕΥΓΕ ΣΑΣ ! ! !

    Με ταξική Υπερηφάνεια,

    Μια Καμαριέρα

    • Ο/Η Αμάν πιά! λέει:

      ΠΑΣΑ προσοχή με τις καμαριέρες…

      …και ο Στρος Κάν από καμαριέρα την πάτησε…

  2. Ο/Η geros λέει:

    Το παραπάνω, στάλθηκε στο γραμματοκιβώτιο της ΠΑΣΑ. Γιατί δημοσιοποιήθηκε; χωρίς μάλιστα να ερωτηθεί ο επιστολογράφος; Αφορά τα μέλη της «συλλογικότητας», αν η ΠΑΣΑ παραμένει στο ελάχιστο κάτι τέτοιο, πέρα απο μια ομάδα που διαχειρίζεται ενα μπλογκ. Αρα, το παραπάνω κείμενο, αφορά αυτούς που ασχολούνται με το μπλογκ και κανέναν άλλο. Ας το διάβαζαν, ας έκριναν και ας απαντούσαν «ιδιωτικά» στον Θ.Μαριόλη. Νομίζω οτι χάθηκε τελείως η μπάλα. Απο εκει και πέρα, νομίζω οτι η δήλωση περί σχολίων (τα συγκεκριμένα, είναι πάρα πολλά του ΕΟΣ), αφορά αυτούς που την ανάρτησαν. Τουλάχιστον και αν δεν τα θεωρείτε υβριστικά, αντιφεμινιστικά κλπ τα σχόλια του ΕΟΣ; μήπως τα βρίσκετε και χαριτωμένα; Δεν εχει δικαίωμα κάποιος να ενοχλείται;

    Υ.Γ: Δεν επιθυμώ να ανοίξω συζήτηση, ουτε θέλω καμία απάντηση, απλώς η Πασα, εχασε την μπάλα…….

    • Ο/Η Λάμπρος λέει:

      Μα είναι γνωστή η προσπάθεια της Β.Χ. να προκαλέσει επεισόδια, καφρίλες, μπάχαλο, ανεγκλήσεις και άλλα παρόμοια. Ας ανατρέξουμε στο πρόσφατο παρελθόν. Δημόσιευσε όλα τα εσωτερικά κείμενα και την αλληλογραφία της ΚΟΕ και τώρα την επιστολή του ανθρώπου για να υπάρχουν σχόλια και μεγάλη αναγνωσιμότητα. Απαράδεκτη στάση κράτησε και πριν ξεσπάσει η κρίση στην ΚΟΕ με κουτσομπολιά, διοχεύτεση πληροφοριών, διασπορά ψευδών κτλ. Λοιπόν γιατί παραξενεύεσαι και αντιδράς γέρο, αφού ήξερες το ποιόν της.

      • Ο/Η Ωπα ρε λέει:

        Λάμπρο,
        καλή σταδιοδρομία και σε ανώτερα. Εδώ χαραμίζεσαι. Από αυτόκλητο συμβουλάτορα του gerou, αντε να σε δούμε και υπεύθυνο της κομματικής ασφάλειας του ΚΚΕ….

  3. Ο/Η geros λέει:

    Συγνώμη, δεν θέλω να συνεχίσω την συζήτηση, αλλά η αλληλογραφία της ΚΟΕ, δεν ήρθε στο γραμματοκιβώτιο της ΠΑΣΑ, μπήκε απο κάποιον ως σχόλιο. Καμία ευθύνη εδώ δεν εχουν οι διαχειριστές.

    • Ο/Η Λάμπρος λέει:

      Στέλνουμε την αλληλογραφία της ΚΟΕ και τα εσωτερικά κείμενα ως σχόλια για ξεκάρφωμα και μετά ξιφουλκούμε για να μην κατέβουν στο όνομα της δημοκρατίας, της ενημέρωσης κτλ, κτλ, γνωστό κολπέτο. Αυτό έκανε η Β.Χ , ανατρέξτε στα σχόλια της. Ομολόγησε, εδώ δημόσια, ότι γνώριζε από καιρό, επακριβώς, για την εσωτερική κατάσταση και τα προβλήματα της ΚΟΕ.

  4. Ο/Η ΔΟ λέει:

    @ Λαμπρο: εύκολα συμπεράσματα, ίσως για να δημιουργήσεις εσύ εντυπωσεις κλπ κλπ :-) Για τα περί ΚΟΕ σου απάντησε ο Γέρος. Ως προς την ανάρτηση της επιστολής Μαριόλη, έγινε διότι στην εσωτερική μας συζήτηση πλειοψήφισε το να δημοσιευτει χωρίς να ρωτηθεί ο ίδιος. Λάθος. Διαφώνησα και συνεχίζω να διαφωνώ με αυτό, αλλά αυτό έγινε.

    @ Θ.Μαριόλη: δεν υπάρχει ,κατά τη γνώμη μου, κάτι το αποκαλυπτικό. Έγινε η ανάρτηση και η ΕΟΣ όρμηξε στην ευκαιρία… μιας και ψάχνει κάθε δυνατή ευκαιρία για να ρίχνει λάδι στη φωτιά διότι ένα βασικό χαρακτηριστικό αυτού του μπλογκ είναι η προταιρετότητα του «βαβούρα να γίνεται» και «ρίχνουμε λάδι στη φωτιά» κι όχι μια προσπάθεια ορθολογικής και ψύχραιμης συζήτησης ( υπονομεύοντας έτσι και τις όποιες αξιόλογες κατα καιρούς προσπάθειές της ). Καθείς εφ’ ώ ετάχθει.

    Τελικά αυτή η ανάρτηση εκτός από πεδίο τρολλαρίσματος και εξυπνακίστικων σχολίων, δεν ξέρω τι άλλο θα προσφέρει…

    Δημ.Οικονομίδης

    • Ο/Η Κόφτε την υποκρισία... λέει:

      Γιατί τόση συζήτηση για την δημοσίευση της επιστολής του κ. Μαριόλη;

      Ούτε το νέο DVD της Τζούλιας Αλεξανδράτου να ήταν…

      Οι καθαρές κουβέντες κάνουν και τους καθαρούς λογαριασμούς. Αν ο κ. Μαριόλης ήθελε να ζητήσει κάτι από την ΠΑΣΑ για το πρόσωπό του, ας το έκανε δημόσια. Το στέλνω γραμματάκι αλλά δεν θέλω να μαθευτεί, παραπέμπει σε άλλες πρακτικές, που όλοι γνωρίζουμε.

      Η υποκρισία των πασαδόρων δεν έχει όρια!

      Ο ΔΟ συμπεριφέρεται σαν την γάτα που χώνει κάτω απ’ το χαλί ότι της βρωμάει.

      Οι γνωστοί υποστηρικτές του Μαριόλη ανακάλυψαν ξαφνικά της αρχές της αστικής ηθικής και την αστική δικαιοσύνη και μιλάνε για παρανομία, παραβίαση του ιδιωτικού των επιστολών και μελετάνε τον ποινικό κώδικα για να υπερασπιστούν αυτό το ολίσθημα του κ. Μαριόλη.

      Γιατί λοιπόν έγινε τόσο μεγάλο το πρόβλημα με την δημοσιοποίηση αυτής της επιστολής;

      Η απάντηση είναι απλή: Γιατί ΕΚΘΕΤΕΙ τον συντάκτη της. Δεν χρειάζεται κανένα σχόλιο, καμία διευκρίνηση, καμία πράξη της ΕΟΣ από αυτές που αναφέρει ο ΔΟ, ούτε καμία ενέργεια κανενός άλλου!

      Μια ΑΠΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ αυτής της επιστολής αρκεί για να βγάλει ο καθένας να συμπεράσματά του για το ποιόν και τις πρακτικές του συντάκτη της..

  5. Ο/Η Ο ΓΝΩΣΤΟΣ-ΑΓΝΩΣΤΟΣ Χ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ λέει:

    TO «ΑΥΡΙΟ» ΕΦΘΑΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ: ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ntanou, n.2 (https://dosepasa.wordpress.com/2011/12/07/bx588/#comment-8358)

    «ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ…ΑΥΡΙΟ

    Έστω Χ (που αυτοεμφανίζεται ως ριζοσπαστικός αριστερός) κλακαδόρος των νατοϊκών βομβαρδισμών της Λιβύης αλλά και του «ένοπλου αγώνα» ως ουσίας του ΕΑΜ και των «εξεγέρσεων» ως δρόμου για το σημερινό ελληνικό κίνημα.
    Έστω ότι, με ΚΑΘΕ ευκαιρία, αυτός ο Χ αποκαλεί τον Ψ «καραγκιόζη», επειδή τόλμησε να επιχειρηματολογήσει κατά των νατοϊκών βομβαρδισμών, και τον Ζ «αντιμαρξιστή, αστό καθηγητή, οικονομολόγο της συμφοράς», επειδή ανησυχεί (ο Χ) μήπως οι αναλύσεις του Ζ διαταράξουν τον προκατακλυσμιαίο λήθαργο της ελληνικής αριστεράς.
    Έστω παράλληλα ότι ο Χ κάνει τον κλακαδόρο άλλων καθηγητών, των οποίων η αστική καταγωγή είναι γνωστή και στα μικρά παιδιά, και δεν έχουν τολμήσει να γράψουν ούτε ένα αρνητικό γιώτα για την ευρωζώνη.
    Έστω επίσης ότι ο Χ αποκαλεί «καμαριέρες του Ζ» εκείνους τους αριστερούς οι οποίοι συζητούν τις αναλύσεις του Ζ, γράφουν για αυτές και τον καλούν να τις παρουσιάσει σε κάποια εκδήλωση τους.
    Έστω τέλος ότι αποδεικνύεται ότι ο Χ δεν έχει ιδέα από μαρξισμό, τα γραπτά του Μαρξ, του Ένγκελς, του Λένιν, του Μάο κλπ, αλλά όλα αυτά τα χρησιμοποιεί, σαν λέξεις-κουφάρια, ασταμάτητα, ενώ ποτέ δεν εκθέτει τη δική του ανάλυση-απάντηση σε όλους αυτούς που κατασυκοφαντεί με συνεχή λύσσα και λυσσασμένη συνέχεια.
    Τι συμπέρασμα βγαίνει από όλα αυτά;

    Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝΟΣ
    Όσοι δεν έχουν λόγους να παριστάνουν ότι δεν κατάλαβαν, δεν έχουν παρά να κλείσουν την πόρτα (και τα παράθυρα) στον Χ. Ας ξυπνήσουν, ας αφήσουν τα χαριεντίσματα και ας μην φαντασιώνονται ότι αυτές οι σκηνοθετημένες καταστάσεις λύνονται με διαλογικές συζητήσεις. Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους. Λύνονται μόνο οργανωτικά.»

  6. Με όνομα (Ο ΓΝΩΣΤΟΣ-ΑΓΝΩΣΤΟΣ Χ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ) εμπνευσμένο από τις τελευταίες αντικομμουνιστικές κορώνες του Σαμαρά, αναδημοσιεύοντας ένα σχόλιο που υπογράφεται από το μικρό όνομα ενός χαφιέ της ασφάλειας (του Ντάνου Κρυστάλλη), προτείνει στην ΠΑΣΑ να εφαρμόσει τις γνωστές σταλινικές μεθόδους των εκκαθαρίσεων: «Λύνονται μόνο οργανωτικά»….

    Μια απάντηση στο σχόλιο που αναδημοσιεύει, σχετικά τις προθέσεις και τους στόχους του κουκουλοφόρου σχολιαστή, εδώ:
    https://dosepasa.wordpress.com/2011/12/07/bx588/#comment-8373

    • Ο/Η Ένας "αριστερός", φίλος της ΠΑΣΑ λέει:

      Μεγάλη σημασία δίνετε στον Μαριόλη!
      Δεν αξίζει τον κόπο…

      Ο Παπουλής φταίει που τον έκανε πασα στην ΠΑΣΑ και τον σπρώνχει απ’ εδώ και από κάνοντας τον πολιτικό του μάνατζερ. Έτσι βρέθηκε ο Μαριόλης έχε ναι γράψει τα περισσότερα κείμενα από όλους σχεδόν τους πασαδόρους στο blog της ΠΑΣΑς…

      Επίσης οπαδούς και υποστηρικτές ο Μαριόλης δεν έχει ΠΟΥΘΕΝΑ. Το πως βρέθηκαν κάποιοι εδώ και τον υποστηρίζουν με τόσο πείσμα και τόσο φανατισμό είναι άξιο περιέργειας. Κάποιες συντακτικές και γλωσσολογικές παρατηρήσεις επί αυτών των σχολίων, οδηγούν στο συμπέρασμα πως πίσω απ’ όλα αυτά βρίσκονται πολύ λιγότερα πρόσωπα απ’ όσα εμφανίζονται στην πραγματικότητα…

      Αυτά παθαίνουν όσοι δεν θέλουν να παραδεχτούν την ήττα τους. Και αυτό συμβαίνει στην ΠΑΣΑ. Η ΠΑΣΑ μετά την απομάκρυνσή της από τον ΣΥΡΙΖΑ ουσιαστικά έπαψε να έχει κάποιες πολιτικές στοχεύσεις που αντιστοιχούν με υπαρκτές πολιτικές και κοινωνικές καταστάσεις. Ένα κομμάτι της ενσωματώθηκε στο ΜΑΑ και αποδέχτηκε μέσα σε μια νύχτα, ότι αντιστρατευόταν στον ΣΥΡΙΖΑ. Κάποια πράγματα κάποια στιγμή τελειώνουν. Τελείωσε και η ΠΑΣΑ, τελείωσε και το ΜΑΑ, και έχουν τελειώσει και αρκετά άλλα στην αριστερά. Για να πάμε μπροστά, θα πρέπει να παραδεχτούμε αυτό το τέλος και όχι να προσπαθούμε να κρυφτούμε πίσω από διάφορα ιδεολογήματα, βάζοντας μπροστά όποιον βρούμε στον δρόμο μας…

      Είναι φυσικό σε τέτοιες καταστάσεις, κάποιοι να έχουν χάσει τον μπούσουλα και να αναζητούν την σωτηρία τους στις σοφίες ενός καθηγητή. Είναι σίγουρο ότι κανένας σωτήρας – Μαριόλης δεν θα τους λύσει το πρόβλημα, και αυτό θα αποδειχτεί σύντομα…

      Κρίμα μόνο γιαυτούς που κρύβονται πίσω από τους διάφορους Μαριόληδες! Τους αντιστοιχεί κάτι καλύτερο. Και πιστεύω ότι το αξίζουν!….

      • Ο/Η Το υποκείμενο η ΠΑΣΑ λέει:

        Πλατιες μάζες κερδίζονται καθημερινά από τη σωστή τακτική, αλλά και στρατηγική της ΠΑΣΑΣ και του ΜΑΑ. Ισχυροί δεσμοί ιοκοδομούνται με τους εργατουπαλληλους και την αγροτιά. Συνθήματα του τύπου «Πρέπει να είσαι λέρα για να κυβερνάς γαλέρα» συγκινούν τις καρδιές των απλών ανθρώπων.
        Τέτοιο μίσος και εμπάθεια στα μάτια των πασαδόρων για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είχα ξανασυναντήσει και για αυτό η ΠΑΣΑ πρωταγωνιστεί και καθορίζει τις εξελίξεις.

        • Ο/Η ΕΟΣ λέει:

          Οι ΠΑΣΑΣΟΡΟΙ δεν είχαν αυταπάτες για το τι είναι ο Τσίπρας και η παρέα και ως εκ τούτου και δεν αισθάνονται σαν απατημένες γκόμενες όπως τις περιγράφεις.

          Κοίτα καλύτερα τα μάτια των ς κολλητών του από το ΚΟΚΚΙΝΟΠΡΑΣΙΝΟ, την ΑΝΑΣΑ και διάφορους άλλους που έβαλαν πλάτη για να γίνει διπλοθεσίτης αρχηγός του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, για να δεις την εμπάθεια. Όλοι αυτοί που αισθάνονται ότι τους κορόιδεψε…

          Όχι τους βολεμένους, αυτούς που τους εξαγόρασε και τους έκανε επαγγελματικά στελέχη, αλλά τους άλλους που τρέχανε με ένα κουβά στο χέρι και ένα ρολό αφίσες στη μασχάλη με αφίσες να κολλάνε στους τοίχους την αφεντομουτσουνάρα του…

          • Ο/Η Το υποκείμενο η ΠΑΣΑ λέει:

            Όπως η πάσα και η αριστερή ανασύνθεση(του συν) δεν παίζουν ττον παραμικρό ρόλο έτσι και αυτοί που ανέφερες δεν έχουν καμία σημασία. Απλά λένε τη γνώμη τους και τίποτα παραπάνω. Στο καθοδηγητικο απαρατ, κεντρικό ρόλο θα διαδραματίσει όψιμος εχθρός της πάσας, που μέχρι πρότινος ήταν ορκισμένος εχθρός του ΣΥΝ. Θα γίνει αποδεκτό το δυνάμωμα του εθνικοπατριωτικού προφιλ του ΣΥΡΙΖΑ που προτείνει. Και όπως προανέφερα από αρχές Γενάρη μισεί τρομερά τους εναπομειναντες, κομπλεξικούς- γραφικους πασαδόρους.

            • Ο/Η Ένας "αριστερός", φίλος της ΠΑΣΑ λέει:

              Από προφήτες, χρησμούς και καταστροφολόγους έχει γεμίσει ο τόπος!

              Με αυτά που γράφεις θυμίζεις τον αργήτη τον «Παπουλάκο», που η εκκλησία της Ελλάδος ήθελε να τον κάνει και άγιο.

              Και ο λόγος είναι σαν να βγαίνει από το στόμα απογοητευμένου ΚΟΕτζή που τον καθαίρεσαν πρόσφατα για φραξιονισμό…

              Μην ντρέπεσαι, λοιπόν μίλα συγκεκριμένα με ονόματα και γεγονότα ή σιώπα…

              • Ο/Η Ποιος είναι ο Μάο Μάο στην Κουμουνδούρου; λέει:

                Ο Ρούντι που αποφάσισε να γίνει τσιπρικότερος του Τσίπρα….

  7. Ο/Η Γυφτάκι στην Πανεπιστημίου λέει:

    Χα! Αυτό είναι που λένε «είσαι μέλος-γίνε φίλος»!!! Γεια σου φίλε!

    Εμένα όμως γιατί μου φαίνεται ότι εσύ (με όλες σου τις ιδιότητες) δίνεις ιδιαίτερη σημασία στο Μαριόλη;

    Και μια ακόμα ερώτηση: στα «αρκετά άλλα» που πράγματι έχουν τελειώσει στην αριστερά (εκτός από την ΠΑΣΑ, το ΜΑΑ κ.λπ.) είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ;

    Ή εκεί κάνει τζιζ γιατί έχει σωστή πολιτική, γιατί έχει τους καθηγητάδες τους ντούρους, όπως ο Δραγασάκης, ο Μηλιός, οι Βαρουφάκηδες και οι διάφοροι τέτοιοι που τους αρέσει η ευρωπαϊκή κουζίνα και δεν γουστάρουν Αλβανίες και διάφορα τέτοια φαιδρά.

    Να περιλάβουμε σε αυτούς και τους διάφορους άλλους καθηγητάδες του εργατικού δικαίου φερειπείν, με τα μεγάλα δικηγορικά γραφεία και τους άλλους, τους νομικούς ντε, που τριγυρίζαν στη Στερεά Ελλάδα στις περιφερειακές εκλογές και κάναν πόλεμο υπέρ βωμών και εστιών του σωστού του κόμματος του ευρωπαϊκού, και που τότε μας (σου) βρωμούσαν αλλά έκτοτε πλύθηκαν στο πλυντήριο της «ανανεωτικής και ριζοσπαστικής» αριστεράς μπροστά στον «κνιτισμό» των αντιευρωπαϊστών;

    Πολλά φιλιά στον Θανάση (και όχι μόνο) και να κανονίσουμε να βρεθούμε.

    ΥΓ. «Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους,
    τους γερμανούς τους προφεσόρους,
    που καλύτερα θα ξέρανε πολλά,
    αν δεν γεμίζαν ολοένα την κοιλιά,
    υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχιοί,
    τους έχω βαρεθεί.»

  8. Ο/Η Γιάννης Κ. λέει:

    μια μικρή παρέμβαση:
    αν και είναι νόμιμο, δε νομίζω ότι είναι «ηθικό» (δεν υπάρχει μόνο η αστική ηθική, υπάρχει και η λαϊκή-προλεταριακή) κάποιοι άνθρωποι να σχολιάζουν εδώ με το όνομα τους, και κάποιοι άλλοι με ένα, δύο, τρία και εκατόν τρία ψευδώνυμα που αλλάζουν σε κάθε ανάρτηση. Όταν είχα θίξει αυτό το ζήτημα εδώ, σε μια αντιπαράθεσή μου με την ΕΟΣ, το σχόλιό μου είχε κοπεί από τους διαχειριστές Είχα καταγγείλει ότι άτομα ή άτομο από την ΕΟΣ χρησιμοποιούν αυτήν την πρακτική.Η/Ο ΕΟΣ θύμωσε τόσο, που έβγαλε το blog όπου γράφω από τον κατάλογο του blogroll του, και η ΠΑΣΑ φαίνεται να ανέχτηκε αυτήν την κατάσταση με τα 100 διαφορετικά -υποτίθεται ευφάνταστα- ψευδώνυμα. Με αυτή την λογική θα μπορούσε κάποιος να βρίζει με ένα ψευδώνυμο και ο ίδιος να «ασκεί εποικοδομητική κριτική» εμφανιζόμενος με το blog του ή με άλλο ψευδώνυμο. Αυτό δεν είναι τρολάρισμα; δεν είναι ανήθικο; Δεν είπαμε να αρθεί η ανωνυμία, αλλά άλλο η ανωνυμία κι άλλο το τρολ. Είπατε ως διαχειριστές ότι δεν επιτρέπετε το τρόλ, όμως δεν βλέπω να το τηρείτε, ή το τηρείτε επιλεκτικά. Βέβαια αυτό, σε τελευταία ανάλυση, δείχνει και την ανασφάλεια κάποιου σε σχέση με την άποψή του. Κάποιος που εμπιστεύεται τις απόψεις του, βγαίνει και με το όνομά του, ή έστω μόνο με το blog του ή με ένα σταθερό username, κι όχι με 500 διαφορετικά usernames για να δείξει ότι έχει απήχηση αυτή η άποψη. Αυτές οι πρακτικές δεν είναι αντίθετες από μια αριστερή ηθική; Και μπαίνουν τέτοια ζητήματα ηθικής σε ψηφοφορία, όπου αποφασίζει η πλειοψηφία; Γιατί η πλειοψηφία δεν ρώτησε τον Μαριόλη αν δεν έχει αντίρρηση να δημοσιευτεί η επιστολή του; Τι πιο απλό; Και τι πιο ηθικό; Αποφασίστε αν κυνηγάτε την αναγνωσιμότητα και τον εντυπωσιασμό ή την συνεννόηση και την ενότητα στην αριστερά και στον κόσμο της εργασίας.

    Ως προς την ουσία: Παιδιά οδεύουμε ολοταχώς προς την χρεωκοπία. Είτε με ευρώ, είτε χωρίς ευρώ η χρεωκοπία θα είναι πολύ επώδυνη για τον κόσμο. Αν μας ενδιαφέρει ο κόσμος κι όχι η αποψάρα μας, ας ασχοληθούμε με την επερχόμενη χρεωκοπία, αντί να βριζόμαστε μεταξύ μας. Το ερώτημα είναι το πώς θα προετοιμαστεί και προστατευτεί ο κόσμος από τώρα, γιατί η χρεωκοπία είναι αναπόφευκτη. Όλες οι συλλογικότητες πρέπει να το πάρουν υπόψη τους. Για τα κόμματα ας μην ελπίζουμε, η γραφειοκρατία και η νομιμοφροσύνη τους έχει τυφλώσει και δεν βλέπουν τι γίνεται έξω από τα γραφεία. Όμως μην γίνεστε και εσείς μικρά τους αντίγραφα με πλειοψηφίες-μειοψηφίες και «εσωτερικούς» εχθρούς. Η κοινωνία στενάζει και θα στενάξει ακόμα πιο πολύ τους επόμενους μήνες.

  9. Ο/Η ΓΙΑΝΝΗς ΙΩΑΝΝΟΥ λέει:

    …οντως υπαρχει ενα προβλημα , με την ευκολια που δημοσιευονται απολιτικοι -υβριστικοι χαρακτηρισμοι σε κειμενα διαλογου κια αναζητησης της αληθειας ( το οτι το εκαναν και ο ΜΑΡΞ και ο ΛΕΝΙΝ σε κειμενα «πολεμικης» , δεν ειναι νομιζω ελαφρυντικο για κανεναν σημερα ),,,και νομιζω οτι διανυουμε ξανα μια αγονη περιοδο «βεβαιοτητων» και περιχαρακωσεων…επι της ουσιας , αγνοω τις αποψεις του Θ.Μαριολη, μολις κοιταξα την ιστοσελιδα του και το βιογραφικο του , δεν εχω σπουδασει οικονομικα -και μαλλον δεν θα διαβασω τα περισσοτερα κειμενα του , αλλα οπωσδηποτε θα διαβασω ενα κειμενο- κριτικη στην αναλυση ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ για αξια/υπεραξια -αφορα μια παλια διαμαχη , αλλα κρισιμη για τη μη μαρξιστικη αριστερα ( υπαρχει και τετοια αριστερα-εξαλλου ενας λογος που σταματησα να προσπαθω να διαβασω το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ηταν η κριτικη του ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ)…ΟΠΩς ΠΡΟΦΑΝΩΣ και τις αποψεις του για το σημερινο επιδικο- το ποια ειναι η διεξοδος ( εντος ή εκτος ευρω κλπ θεμα για το οποιο θα διχαζεται η αριστερα, κομματικη και μη…)
    ΥΓ. Δεν μπορω να μην σχολιασω μια λεπτομερεια απο το βιογραφικο του Θ.Μ.- με «ιστορικη» περισσοτερο σημασια. Φαινεται οτι το πνευμα του ΜΑΡΞ τριγυρνα ακομη στην Ιωαννιδειο ΣΧΟΛΗ του ΠΕΙΡΑΙΑ , και προσφερεται για ορισμενες μειοψηφικες αλλα οχι αδιαφορες θεωρητικες «διασταυρωσεις»…και εννοω την αδικως λησμονημενη αποπειρα αναβιωσης ενος «ιδιοτυπου λενινισμου » στη δεκαετια του 70 , περαν των τυπικων «μ-λ» σχηματων ( βλεπε ΕΛΕΚ και περιοδικο ΤΕΤΡΑΔΙΑ Μ-Λ) …

  10. Ο/Η παράκληση στον Ιωάννου λέει:

    Δεν μας λες λίγο περισσότερα, για την αυτην την ιστορία και την σχέση της με τον Πειραιά και το προτυπό του. κλπ.

  11. Κάτω τα χέρια απ’ το Θ. Μαριόλη και τον αδελφό του!

    στο συνέδριο της ΕΦΕΕ το 93 (ή 94?), με πρόσφατη την εξέγερση του L.A.
    δύο ήταν τα συνθήματα:

    «L.A./ L.A./ Μα-ριο-λαίοι»

    και

    «Ηηηηη-λιιιιιι-όοοοο-που-λε»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s