ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ / Ευτυχώς δεν είμαι: ΑΝΟΗΤΟΣ, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑ

Posted: 13/05/2011 by ΔΟ in Δημοκρατία, Ελλάδα, Ρατσισμός

Χρήστος Μακρυγιάννης «ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ»

Είμαι ρατσιστής όταν θέλω να περπατάω στην πόλη μου και να μην κοιτάζω πίσω μου γιατί φοβάμαι; αν ναι; ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ
Είμαι ρατσιστής αν στέλνω το παιδί μου στο σχολείο και περιμένω να… γυρίσει στο σπίτι μας και μάλιστα γερό ; αν ναι ;
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !
Είμαι ρατσιστής όταν περιμένων να γυρίσει η γυναίκα μου από το μίνι μάρκετ της γειτονιάς χωρίς να την έχουνε βιάσει ; αν ναι;

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !
Είμαι ρατσιστής αν θέλω να πάω στο μαγαζί μου και δεν μπορώ να φτάσω αν ναι ;
NAI EIMAI !
Eίμαι ρατσιστής αν τα παιδιά μου δεν έχουν όνειρα ούτε προοπτική στην Πατρίδα επειδή είναι Ελληνόπουλα ;
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ!
Είμαι ρατσιστής όταν ο πατέρας μου πρέπει να πληρώσει για να εξεταστεί σε δημόσιο Ελληνικό νοσοκομείο και ο λαθρομετανάστηs όχι ; αν ναι ;
NAI EIMAI
Είμαι ρατσιστής αν και πολύτεκνος τα παιδιά μου δεν μπορούν να πάρουν μεταγραφή και δεν σπουδάζουν ενώ τα αλλοδαπά ναι ; ,
NAI EIMAI
Είμαι ρατσιστής αν μια ζωή στερούμαι και δεν μπορώ να εισπράξω την σύνταξη μου γιατί μου την κλέψανε αλλοδαποί και Ελληνοποιημένοι ; ,
NAI EIMAI
Είμαι ρατσιστής γιατί θέλω στο όνομα του Συντάγματος να σέβονται την ζωή μου την θρησκεία μου τα Σύμβολά μου ; αν ναι ;
NAI EIMAI
Είμαι Ρατσιστής γιατί ανάθεμα με υπηρέτησα την Πατρίδα μου ,μεγάλωσα τα παιδιά μου και θέλω να φροντίζω τους ανήμπορους γονείς μου;
Nαι ρε καθάρματα Είμαι Έλληνας Πατριώτης ,Χριστιανός Ορθόδοξος και Ρατσιστής

Μακρυγιάννης Χρήστος
Ανωτ. Αξιωματικός ε.α

———————————————————————————————————————–

Ευτυχώς δεν είμαι: ΑΝΟΗΤΟΣ, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑ
Δημήτρης Σαριγγαλάς ΟΜΑΔΑ ΑΝΩ-ΚΑΤΩ

Θα ήμουν ανόητος αν πίστευα ότι για να περπατήσω στην πόλη μου χωρίς να φοβάμαι και χωρίς να κοιτάζω πίσω μου θα πρέπει να εξαφανιστεί κάθε αλλόθρησκος, κάθε άνθρωπος που έχει διαφορετικό χρώμα από το δικό μου; Ναι θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος αν πίστευα ότι για να γυρίσει το παιδί μου γερό από το σχολείο θα έπρεπε όλα τα παιδιά να είναι ελληνόπουλα και βαφτισμένα χριστιανοί ορθόδοξοι; Θα ήμουν ανόητος αν πίστευα ότι η βία στα σχολεία δεν αποτελεί ένα κοινωνικό φαινόμενο που έχει σχέση και με τη φτώχεια και με την εξαθλίωση αλλά κυρίως και με το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας; Ναι θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος αν πίστευα ότι η έξαρση της βίας και της εγκληματικότητας συνδέεται μόνο με τους μετανάστες και τους «ξένους»; Ναι θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος αν πίστευα ότι για την κατάντια των παρεχόμενων υπηρεσιών στην υγεία, στην παιδεία φταίνε οι μετανάστες και όχι η πολιτική που ακολουθείται εδώ και χρόνια από τις κυβερνήσεις αλλά και από τη σημερινή που υπογράφοντας το μνημόνιο διαλύει κάθε έννοια κοινωνικών παροχών προς τους αδύναμους; Να θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος αν στο όνομα του συντάγματος και των συμβόλων που εγώ πιστεύω, ζητούσα να καταργήσουν οι «άλλοι», οι όποιοι άλλοι, τα δικά τους σύμβολα, τη δικιά τους θρησκεία; Ναι θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος αν ξεχνούσα ότι το σύνταγμα μιλάει για ανεξιθρησκία, για ελευθερία, για δημοκρατία, για το δικαίωμα του ατόμου στον αυτοπροσδιορισμό;
Θα ήμουν ανόητος αν όταν μιλάω για τους μετανάστες ξεχνάω τις αιτίες που οι άνθρωποι αυτοί μεταναστεύουν; Όταν ξεχνάω τους πολέμους, τη φτώχεια και την πείνα; Όταν ξεχνάω τα ανθρώπινα δικαιώματα για αξιοπρέπεια όπως ορίζεται από διεθνής οργανισμούς; Ναι θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος, ίσως και κάθαρμα, αν με κάποιο τρόπο εκδήλωνα τη θλίψη μου για το θάνατο ενός σαραντατετράχρονου έλληνα για μια κάμερα και ξεχνούσα το θάνατο ενός εικοσάχρονου που σφαγιάστηκε επειδή ήταν από το Μπαγκλαντές; Ναι θα ήμουν.
Θα ήμουν ανόητος, ίσως και κάθαρμα, αν έριχνα κροκοδείλια δάκρυα για το θάνατο αστυνομικών από υποτιθέμενους «ξένους»; Θα ήμουν κάθαρμα αν έβγαινα στα ραδιόφωνα σκυλεύοντας πάνω στα πτώματά τους για να εκδηλώσω το μίσος μου για τους μετανάστες και να κάνω «πολιτική»; Θα ήμουν κάθαρμα αν απέκρυπτα ότι τελικά οι δολοφόνοι ήταν έλληνες ομογενείς, έλληνες γηγενείς και κυρίως ένας ελληναράς απόστρατος της αστυνομίας; Ναι θα ήμουν.
Εκτός όμως από ανόητος, κάθαρμα και ρατσιστής θα ήμουν κυρίως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.

Από trikalanews.gr

Σχόλια
  1. Ο/Η Θεοφανια λέει:

    Και τα κειμενα δυο ειναι ανοητα.Το δευτερο ελαφρως περισσοτερο.Και οι δυο ειναι ψευτες.Ο μεν ενας κρυβει τον ρατσισμο του πισω απο το «ενδιαφερον»του για την μαμα του,την γκομενα του,και τα παιδακια του,ο δε αλλος παντελως ψευτης κρυβει την αντιπαθεια του για τους ανθρωπους γενικωτερα[ ετσι ο συγκεκριμμενος δεν ριχνει το παραμικρο δικιο στον κ.αξιωματικο οχι διοτι τον εχθρευεται -προς Θεου- αλλα διοτι ειναι.. ρατσιστης ] πισω απο δηθεν φιλανθρωπα αισθηματα για τους μεταναστες.Στον δικαστικο κλαδο-κυριως εισαγγελεις–στην αστυνομια,στην εκκλησια, στους δασκαλους υπαρχουν πολλοι τετοιοι τυποι που οχι μονον προσπαθουν να μην φανει το μισος τους,αλλα αντιθετως προσπαθουν να παρουσιαστουν και ως καλοπροαιρετοι. Ετσι καποια-ος πχ που μισει τα παιδια γινεται δασκαλος,και ειναι αυστηρος μεχρι κεραιας για το καλο τους ! Οπου υπαρχει υπερβολη,πληθωρισμος αισθηματων κρυβονται τα αντιθετα απο τα εκδηλουμενα αισθηματα.δεν το ειπε ο Μαρξ αλλα ισχυει….!τους μισω και τους σιχαινομαι κατι τετοιους ψευτες.

    • Ο/Η ΠΔ λέει:

      Αυτό το σχόλιο είναι τόσο ΓΚΑΟΥ που θα αισθάνομαι ηλίθιος αν απαντήσω σοβαρά. Καλό βράδυ!

  2. Ο/Η 3dio λέει:

    Δυστυχώς, πέρα από την «αναρχική» άποψη ο μόνος άνθρωπος που βρήκε τη διάθεση να σχολιάσει είναι η κυρία αυτή. Δυστυχώς, φτάσαμε στο σημείο να μην μπορούμε να αναγνωρίσουμε μια προσγειωμένη, στοχευμένη απάντηση. Ανεξάρτητα αν είναι η ιδανικότερη, απαντάει σίγουρα σε εύκολα επιχειρήματα που ακουμπάνε τα καθυστερημένα μικροαστικά και λούμπεν στρώματα.
    Κρίμα. Και μπράβο στον Δημήτρη Σαριγγαλά.

  3. Ο/Η Θεοφανια λέει:

    Τι ομορφη απαντηση Π.Δ.! Αυτο ακριβως που με βολευει..Απο που αραγε απορρεει,προκυπτει μια θεση » γκαου»? .Προκειται για την θεση ενος ανθρωπου μεγαλωμενου σε συντριπτικα κακο περιβαλλον? Και τι περιθωρια ειχε να αναπτυξει μια συγκροτημενη προσωπικοτητα ωστε να δινει σοβαρες κι οχι γκαου απαντησεις? εν ολιγοις ο ανθρωπος ειναι αποκλειστικως προιον-θυμα του περιβαλλοντος του? Μηπως ειναι θεμα καλου η κακου DNA? Οφειλεται αγαπητε μου να με αθωωσετε ,αρα να μην με προγγαρετε, αν αποδεχεστε οποιαδηποτε απο τις πιο πανω συνταγες.Και φυσικα να αθωωσετε και τους χρυσαυγιτες !αν αποδεχτειτε την τριτη θεωρια,που λεει οτι ο καθε ανθρωπος εχει τα περιθωρια ,αν το θελησει, να παρακαμψει το περιβαλλον του και να γινει ο,τι αυτος θελει η νομιζει ,νομιζω οτι χρειαζεται,πρεπει ,και ειναι το μονο σωστο να την αντιστοιχισετε και στους μεταναστες,και στους Ελληνες, στους παντες. Τα δυο μετρα και δυο σταθμα,ερριξαν τον κοσμο στην αγκαλια της χρυσης αυγης που παρ’ολη την μαυριλα της,τουλαχιστον εχει μια και μονη απαντηση-κριτηριο:ολοι οι Ελληνες ειναι φτιαγμενοι απο…ευγενες DNA ,και ολοι οι αλλοι απο κακης ποιοτητας.Ετσι, μ’ολη αυτη την τρελλα της, δεν μπερδευει περισσοτερο τον κοσμο με συνταγες που αλλαζουν κατα το δοκουν:αλλη για τους μεταναστες – «προιον του περιβαλλοντος τους » ,αρα αθωοι- ΚΑΙ ΑΛΛΗ για τους ντοπιους[ ο αξιωματικος καλη ωρα] «- εχουν την τελεια ευχερεια , παρολο , το κακο περιβαλλον να το ξεπερασουν και να ειναι,να φερονται ως αγγελοι εξ’ουρανου».Κατι τετοιοι μπερδεμενοι τυποι μας εχουν φτασει ως εδω. Με τον φασισμο προ των πυλων και μερικοι μηρυκαζουν κακοχωνεμενες-μπερδεμενες ιστοριες, του μπερδεμενου μυαλου τους.

    • Ο/Η ΠΔ λέει:

      Η ομορφιά της απάντησής μου δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτήν της δικής σας, όπου αποκαλείτε τον Δ.Σ. «παντελώς ψεύτη». Τι να απαντήσει κανείς σε αυτό;

  4. Ο/Η soulatsadoros λέει:

    Kατ αρχήν αγαπητή Θεοφανεία. Δεν εξηγείς που αντιλήφθηκες τον κρυπτοφασισμό και την αντιπάθεια στους ανθρώπους στο παρακάτω κείμενο του Δ. Σαριγαλά. ω Ισχύει η αντιμετώπιση των μετανατών ως καημένα μεν ζώα δε απο πολλούς που θέλουν να λέγονται αριστεροί είναι εμετική. όμως δεν διαπίστωσα καμία φιλανθρωπική διάθεση στο κείμενο του Σαριγαλά. Δεν μου άρεσε διότι η πλευρά που το βλέπει μου φαίνεται λειψή( μάλλον για να απατνήσει πιστά στο άνωθεν χοιρινό). Αλλά Θεοφανεία ενώ θέλω να καταλάβω τι εννοείς το εριστικό σου ύφος και η ασάφεια σου με δυσκολεύουν

  5. Ο/Η Raindog λέει:

    Υπογράψτε την καμπάνια
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΦΡΟΥΡΙΟ

    πατώντας εδώ:
    Online petition – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ-ΦΡΟΥΡΙΟ

    Ευρωπαϊκές Συμφωνίες, όπως το «Δουβλίνο ΙΙ» εγκλωβίζουν δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους στην πρώτη ευρωπαϊκή χώρα άφιξης, όπως η Ελλάδα.

    Πρώτα, με τις επεμβάσεις, τους πολέμους, τη στήριξη δικτατοριών Ευρώπη και Αμερική προκαλούν τεράστια ρεύματα εκπατρισμού εξαθλιωμένων, όπως βλέπουμε σήμερα στη Λιβύη ή το Αφγανιστάν, χθες στη Γιουγκοσλαβία ή το Ιράκ.

    Δεύτερο, οι φράχτες, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, οι απελάσεις στις χώρες υποδοχής ούτε τις αιτίες, που δημιουργούν τους ποταμούς δυστυχίας, αντιμετωπίζουν, ούτε ανακόπτουν την ορμή τους, μόνο σπέρνουν το θάνατο σε απελπισμένους άνδρες, γυναίκες, παιδιά.

    Τρίτο, την ίδια στιγμή η Ευρωπαϊκή Ένωση ορθώνει τείχη απανθρωπιάς στο εσωτερικό της, απαγορεύει την έξοδο των μεταναστών από την ευρωπαϊκή χώρα υποδοχής στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες προορισμού τους. Στην ουσία τους φυλακίζει σε ανθρώπινες αποθήκες, όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία.

    Η γκετοποίηση μεταναστών και προσφύγων, που εγκλωβίζονται εδώ, η ανεργία και η αδήλωτη απασχόληση, η κρίση, τα μέτρα της τρόικα, πλήττουν εξίσου ντόπιους και μετανάστες εργαζόμενους και τις οικογένειες τους. Το μίσος , ο φθόνος, η ξενοφοβία οδηγούν σε βαριά κοινωνική και ηθική εξαθλίωση. Αντίθετα, κοινός στόχος που θα ενώσει ντόπιους και μετανάστες είναι η ελεύθερη διακίνηση σε όλο τον ευρωπαϊκό χώρο – προς και από όλες τις χώρες μέλη της Ευρ. Ένωσης.

    Απαιτούμε :
    – Ακύρωση της Συνθήκης «Δουβλίνο ΙΙ»
    – Ελεύθερη διακίνηση των μεταναστών σε όλο τον ευρωπαϊκό χώρο
    – Άσυλο και στέγη στους πρόσφυγες σε ολόκληρη την Ευρώπη
    – Νομιμοποίηση και ασφάλιση των μεταναστών που είναι εγκατεστημένοι και εργάζονται στην Ελλάδα.

  6. Ο/Η Θεοφανια λέει:

    SOULATSADORE,καμμια φιλανθρωπη διαθεση,παρα μονο εγωπαθεια ασυλληπτη διεκρινα στον Δ.Σ. και σε οποιους, εως και τωρα μετα απο τετοια κατασταση που εχει δημιουργηθει με την χρυση αυγη να σηκωνει κεφαλι ,και τους κατοικους του Αγ.Παντελεημονα ,κι οχι μονο,να υποφερουν,με μεταναστες να υποφερουν [ διαβασα την συνεντευξη καποιου καταστηματαρχη απο το Μπαγκλαντες που τον εχουν μαχαιρωσει ,ληστεψει 5 φορες και φοβαται τοσο που δεν βγαινει ποτε[!]απο το μαγαζι του] παρασυρουν την αριστερα να φερετε εντελως κουλα φοβουμενη μηπως κατι τετοια νευρωτικα καθικια την κολησουν[την φοβιτσιαρα]στον τοιχο κατακεραυνωνοντας την με την ρετσινια του ρατσιστη.Κανονικοτατη καταληψη εχουν κανει στην αριστερα.Οι κατοικοι του Αγ.Παντελεημονα κατα την γνωμη μου ειναι σε χαλια ψυχολογικη κατασταση βαλλομενοι απο παντου.Βρεθηκαν-και απο δικια τους ανοησια και ανευθυνοτητα ,αλλα κυριως με ευθυνη αλλων,αυτων των ιδιων που την ευθυνη τους ειναι προθυμος οχι μονον να αναγνωρισει αλλα να την θεωρησει αποκλειστικως υπευθυνη για την καταντια των μεταναστων ο κ.Δ.Σ.-λες και οι ιδιοι ειναι εντελως αβουλα οντα-ομως ,ω του θαυματος, οι Ελληνες μπορουσαν κατα τον κυριο αυτον να ειναι » αδιαβροχοι»-γιατι αραγε ? μηπως πιστευει οτι εχουν τοσο ευγενες…. DNA που δεν τους πιανει αυτους η αμορφωσια,η φτωχεια η ανεργια, το κακιστο περιβαλλον που «ζουν»?-πολυκατοικιες,θορυβος ,καυσαεριο,υποβαθμιση παντου κλπ?-.Τι τρελλα! Ο,τι και να κανουν οι μεταναστες θεωρουνται ταξικοι μας φιλοι ,συμμαχοι,οπως θες πες το,και οι πραξεις τους προιον της ταξικης τους υποβαθμισης ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ! Οι Ελληνες κατοικοι δεν εχουν προβλημα με την συμπεριφορα των μεταναστων διοτι τους θεωρουν κατωτερους ως ρατσα ,αλλα διοτι ,διαολε , ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ,ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ , και δικαιως, εχουμε κατηγορησει,κατατσακωθει με τα ….παιδια μας ,και την μανα μας- ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-επεδειξαν πολλες φορες προβληματικη συμπεριφορα.Ειμαι βεβαιως ετοιμη να αναγνωρισω οτι οι μονιμοι κατοικοι,οπως καθε ανθρωπος οπου γης στη θεση τους, οφειλαν να υπολογισουν με ελαφρως μεγαλυτερη ευγενεια το ετεροβαρες της σχεσης…ο πλεον ευνοημενος απο την ζωη ειναι παντα εκεινος που οφειλει να επιδειξει την μεγαλυτερη κατανοηση και ανοχη.Σαν μεγαλυτερη που ειμαι θα υποχωρησω ,ελεγε η σοφη μου η γιαγια!l Λογω λοιπον της αμορφωσιας εν μερει,αλλα και για οικονομια λογου μερικες φορες,ελεγαν ,και λενε «μας ενοχλουν οι Ταδε’,αντι να πουν ,ο γειτονας μου ο Οσμαν εκανε κατι που με προσεβαλε,η με ενοχλησε. – Ανθρωποι ομως ,και ειναι τοσο πολλοι,σαν τον Δ.Σ.τι ρολο βαρανε?απο που και ως που χρησιμοποιουν δυο μετρα και δυο σταθμα?τι ειναι αυτο που τους παρακινει? τι ειναι αυτο που τους κανει να μπορουν να ξεχωρισουν οτι ειναι ρατσιστικη η διατυπωση: οι Αλβανοι ειναι κλεφτες » ΟΧΙ ΟΜΩΣ ως τετοια την φραση : οι Ελληνες ειναι ρατσιστες ? ειναι μια αμετρη βλακεια,μια απυθμενη αμορφωσια και η εξ’αυτης ασχετοσυνη? οχι!!αν παρατηρησει κανεις παντου ,και στην προσωπικη τους ζωη.το ιδιο κανουν.Ειναι τεμπεληδες- τα «κολπακια» και η ευκολια, αντι της δυσκολιας μιας συνθετης δουλειας, ειναι ο τροπος που συνηθιζουν να απαντουν στις δυσκολες καταστασεις -που γυρευουν καταθεση δουλειας,ταλαιπωρια του νου και πολλα αλλα-, δειλοι και επιθετικοι μαζι, φιλοδοξοι και ΑΜΟΡΑΛΙΣΤΕΣ.Προκειμενου να πετυχουν τον στοχο τους -που ειναι να επιτεθουν-καταπιεσμενα αισθηματα προς τον πατερα η την μητερα συνηθως- ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ..ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ-,ανθρωποι και καταστασεις παραμεριζονται σαν να ειναι αντικειμενα χωρις καμμια αξια.Ο μονος που μετραει ειναι ο εαυτος τους,και το να πετυχει το προσωπικο τους σχεδιο. Παντου,εννοειται,σε ολα τα θεματα αυτος ειναι ο τροπος τους. Κακομοιροι κατοικοι.μεταναστες και ντοπιοι.Κακομοιροι ανεργοι!Κατι τετοια νουμερα εχουν απαξιωσει την αριστερα στα ματια του κοσμου,με αποτελεσμα αυτοι να πιστευουν οτι θα τους σωσει ο ΚΑΝΕΝΑΣ.

  7. Ο/Η dimitris λέει:

    λοιπον εγω δεν θα πω πολλα μονο 3 πραματακια ακουστε ειναι μαλακια να ζητανε οι μεταναστες δημοκρατια και καλη συμπεριφορα απεναντι τους και τζαμια ενω τα αυτοχρονα με αυτα που κανουν(βοιαζουν,κλεβουν,σκωτονουν)ειναι εντελως αντιδημοκρατικο ,ζητανε τζαμια και σεβασμο στην θρησκεια τους ενω τα ταυτοχρονα αυτοι πανε και βαζουν φωτια σε χριστιανικες εκκλησιες στην χωρα του η αμα κανεις τον σταυρου σου σε εχουν σκωτοσει στην χωρα τους.Αυτοι ανθρωποι θα χορτασουν με ενα βιασμο ενος 11χρωνο κοριτσιου η ενας σε ενα ζευγαρη εμενα δεν με πειραζει αν ενας μαυρος ειναι πιο εξυπνος,πιο πλουσιος,πιο ομορφος χεστηκα απλος απο την στιγμη δεν σε σεβονται δεν θα τους σεβομαι και εγω

Σχολιάστε

