ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ Ενάντια στην κυβέρνηση των μνημονίων, του κεφαλαίου, του ρατσισμού ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΝΤΟΥ Σε κάθε πόλη, γειτονιά, εργασιακό χώρο

Posted: 23/06/2012 by ΔΟ in Αριστερά, Δημοκρατία, Οργανωτικά ΣΥΡΙΖΑ

Δευτέρα 25/6 στην ΑΣΟΕΕ (αμφιθέατρο Αντωνιάδου) στις 7.3ο μμ.
Τη συζήτηση θα ανοίξουν με παρεμβάσεις τους οι Σωτήρης Μάρταλης, Κώστας Αθανασίου, Τάσος Κορωνάκης, Πάνος Κοσμάς, Γιώργος Σαπουνάς, Δημήτρης Στρατούλης, Θεανώ Φωτίου

Το ζήτημα της συγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ «από τα κάτω», σε επίπεδο εργασιακών χώρων και γειτονιάς, αποτελεί επιτακτικό καθήκον. Το σύνθημα ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΝΤΟΥ, δεν είναι πια μόνο μια επιθυμία. Είναι μια ανάγκη που οι ελπίδες εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων του μόχθου, μπορούν να μετατρέψουν σε εφικτή διαδικασία. Για την υλοποίηση της απαιτείται η συνειδητή και συστηματική προσπάθεια του κόσμου που το κατανοεί και το κάνει δική του υπόθεση. Η δικτύωση αυτού του κόσμου, αποτελεί εντέλει έναν αποφασιστικό παράγοντα για την πραγματοποίηση των στόχων της ανατροπής! Η εκδήλωση που οργανώνεται επιχειρεί να συμβάλει ουσιαστικά σ΄ αυτή την υπόθεση.

Μερικοί χρήσιμοι σύνδεσμοι από τη συζήτηση του 2009.

Πρόταση 4ης ΓΣ ΣΥΡΙΖΑίων στο Γκίνη: Σχέδιο απόφασης της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του ΣΥΡΙΖΑ

Συλλογική προσπάθεια συν-διαμόρφωσης νέου ‘Κανονισμού Εσωτερικής Λειτουργίας‘ του ΣΥΡΙΖΑ για την Οργανωτική Συνδιάσκεψη του Νοέμβρη ( 2009 )
Συγκριτικός πίνακας διατυπωμένων μέχρι 11/11/2009 θέσεων για την ΠΣ του Νοέμβρη

Σημαντικές αποφάσεις παρέμβασης από την 4η ανοιχτή συνέλευση ΣΥΡΙΖΑίων στο Γκίνη
Το κείμενο των 200 και οι θέσεις του Ξεκινήματος για την Πανελλαδική

Τα 2 κείμενα της γραμματείας για την Πανελλαδική

Προτάσεις Ενεργών Πολιτών και Μαρίας Φραγκιαδάκη για την Πανελλαδική Σύριζα


Η Πρόταση του ΔΙΚΚΗ για την Πανελλαδική Σύριζα

Πρόταση της ΚΕΔΑ για την οργανωτική ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ

Πρόταση της ΚΟΕ για την πολιτική και οργανωτική Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ

Πρωτοβουλία για την Αριστερή Ανασύνθεση (ΣΥΝ): Θέσεις για τον ΣΥΡΙΖΑ

Πρόταση Φλαμπουράρη για τα οργανωτικά του ΣΥΡΙΖΑ εν όψει Νοέμβρη

Τα καταστατικά των Bloco και Die Linke μεταφρασμένα στα ελληνικά

Το προσωρινό (2009 ) καταστατικό του Νέου Αντικαπιταλιστικού Κόμματος ( Γαλλία )

Advertisements
Σχόλια
  1. Ο/Η ΔΟ λέει:

    Η ΕΦΟΔΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
    Τα ξημερώματα της 18 του Μάρτη 1871, το Παρίσι ξύπνησε με τη βροντερή ιαχή: «Ζήτω η Κομμούνα»
    Οι προλετάριοι του Παρισιού, έλεγε η κεντρική επιτροπή (σ.σ. της Διεθνούς), στη διακήρυξή της της 18 του Μάρτη, μέσα από τις αποτυχίες και τις προδοσίες των κυρίαρχων τάξεων κατάλαβαν ότι έφτασε η ώρα να σώσουν την κατάσταση, παίρνοντας στα χέρια τους τη διεύθυνση των δημόσιων υποθέσεων… Κατάλαβαν ότι είναι επιταχτικό τους καθήκον και απόλυτο δικαίωμά τους να γίνουν κύριοι της τύχης τους και να πάρουν στα χέρια τους την κυβερνητική εξουσία».

    «Το παλιό Παρίσι δεν υπάρχει πια», VictorHugo
    Μέσα στις 72 μέρες – 65 αν αφαιρέσουμε την Ματωμένη Εβδομάδα – ο Παρισινός λαός ήθελε να ζήσει τα πάντα, όχι μόνο τον πόλεμο. Ζητούσε αποφάσεις και έργα που ανέτρεπαν το Παλαιό Καθεστώς, συμμετείχε στα κοινά, ανακτούσε το στερημένο από την εκμετάλλευση και τη φτώχεια νόημα της ανθρώπινης ζωής.

    .
    «Ο κόσμος ήθελε να τα αγκαλιάσει όλα μεμιάς: τις τέχνες, τις επιστήμες, την λογοτεχνία, τις ανακαλύψεις. Η ζωή έβραζε. Όλοι βιάζονταν να ξεφύγουν από τον παλιό κόσμο» λέει η Louise Michel, που είχε ηρωϊκή δράση στην Κομμούνα και ο Βίκτωρ Ουγκώ παρατηρεί: «Όταν διψά η ψυχή πρέπει να πιει κι ας είναι και φαρμάκι».
    Ο Καρλ Μαρξ αναφερόμενος στην Παρισινή Κομμούνα στο έργο του «Ο εμφύλιος πόλεμος στη Γαλλία» γράφει: «Το Παρίσι των εργατών με την Κομμούνα του θα γιορτάζεται πάντα σαν δοξασμένος προάγγελος μιας νέας κοινωνίας. Τους μάρτυρές της τους έχει κλείσει μέσα στη μεγάλη της καρδιά η εργατική τάξη. Τους εξολοθρευτές της τους κάρφωσε κιόλας η Ιστορία στον πάσσαλο της ατίμωσης, απ’ όπου δεν μπορούν να τους λυτρώσουν μήτε όλες οι προσευχές των παπάδων τους».

    Τα διατάγματα της Κομμούνας

    • 29 Μάρτη
    α) Κατάργηση της υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας και του τακτικού στρατού. Δημιουργία Εθνοφρουράς, που αποτελείτο από «όλους τους ικανούς άνδρες».

    β) Καθιέρωση του ασυμβίβαστου ανάμεσα στη θέση στις γραμμές της Κομμούνας και στις γραμμές των οπαδών των Βερσαλλιών.

    γ) Απαγόρευση των εξώσεων για τρεις μήνες και επιστροφή του ενοικίου του Μάρτη.

    δ) Απαγόρευση των πωλήσεων ενεχυριασμένων αντικειμένων.

    • 30 Μάρτη
    Αφοπλισμός των «νομιμοφρόνων» Εθνοφρουρών
    • 2 Απρίλη
    Κατάργηση των τυχερών παιχνιδιών.

    • 3 Απρίλη
    Χωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος – κατάργηση του εκκλησιαστικού προϋπολογισμού – εθνικοποίηση εκκλησιαστικών ακινήτων.

    • 4 Απρίλη
    Επικύρωση της εκλογής του Γερμανού Leo Frankel στην Κομμούνα – Διακήρυξη παγκοσμιότητας της τελευταίας: Εφ’ όσον η σημαία της Κομμούνας είναι η σημαία της Παγκόσμιας Δημοκρατίας, οι ξένοι μπορούν να καταλάβουν θέση σ’ αυτήν.

    • 6 Απρίλη
    α) Δημόσια καταστροφή της λαιμητόμου.

    β) Καθιέρωση του μέτρου των αντιποίνων ενάντια στους αντεπαναστάτες και του θεσμού της ομηρίας.

    • 9 Απρίλη
    Απελευθέρωση όσων κρατουμένων κρατούνται χωρίς κατηγορία.

    • 12 Απρίλη
    Κατάργηση των διώξεων για διαμαρτυρία γραμματίων.

    • 15 Απρίλη
    Καθιέρωση της δημοσιότητας των συνεδριάσεων της Κομμούνας.

    • 16 Απρίλη
    Δημιουργία επιτροπής για την καταγραφή των επιχειρήσεων που εγκατέλειψαν οι ιδιοκτήτες τους και για την αποκατάσταση της λειτουργίας τους, σε συνεργασία με τους εργαζόμενους.

    • 20 Απρίλη
    Απαγόρευση νυκτερινής εργασίας μισθωτών αρτοποιών.

    • 26 Απρίλη
    α) Ολοκληρωτική κατάργηση των προνομίων των δημοσίων υπαλλήλων – Καθορισμός νόμιμης αμοιβής τους.

    β) Διορισμός επιτροπής για τη δημιουργία «Ελεύθερων Πανεπιστημίων».

    γ) Διορισμός επιτροπής για την αναδιοργάνωση των πολιτικών δικαστηρίων με βάση το καθολικό εκλογικό δικαίωμα.

    • 27 Απρίλη
    α) Ολοκληρωτική κατάργηση ποινικής και αστικής δικαιοδοσίας των επιχειρηματιών στους τόπους δουλειάς. – Κατάργηση δικαιώματος προστίμων. – Επιστροφή όσων είχαν εισπραχθεί.

    β) Καθιέρωση της ασυλίας των ξένων ενάντια στις κατασχέσεις.

    • 28 Απρίλη
    α) Κατάργηση της διάκρισης «νομίμων» και «μη νομίμων» συζύγων των Εθνοφρουρών στην είσπραξη του επιδόματος των οικογενειών τους.

    β) Διορισμός επιτροπής για την αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης. – Καθιέρωση της δωρεάν παιδείας.

    γ) Μέτρα για την καταπολέμηση της πορνείας και την προστασία των πορνών.

    • 4 Μάη
    Κατάργηση των πολιτικών και επαγγελματικών όρκων.

    • 7 Μάη
    α) Καταστροφή του Παρεκκλησίου για τον Εξαγνισμό για την εκτέλεση του Λουδοβίκου του 16ου.
    β ) Δωρεάν επιστροφή όλων των αντικειμένων αξίας κάτω των 20 φράγκων που είχαν ενεχυριαστεί μετά τις 25 Απρίλη 187

    Εβδομήντα μέρες κράτησε η εξουσία της, αλλά ήταν αρκετές για να φανερώσει το νέο: Αιρετότητα, ανακλητότητα, συλλογικότητα. Εβδομήντα δυο μέρες προσπαθεί να στήσει τα πρώτα εφαλτήρια για την έφοδό της στον ουρανό!

  2. ————————————————-
    ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
    ————————————–

    -H Πάντειος και οι 200 (;) μαλάκες “αντεξουσιαστές”….

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2012/06/23/panteios-malakes-vs-sovieto-pontioi/

    Ποιός δεν θυμάται το 15χρονο αφγανόπουλο, που έπεσε θύμα του αυτονομαζόμενου “Επαναστατικού Αγώνα” και του ανορθολογισμού κάποιων αυτοχρισμένων επαναστατών, τάχα υποστηρικτών τόσο των μεταναστών όσο και των προλετάριων. Μόνο που τα πραγματικά τους θύματα έως τώρα ήταν ένα 15χρονο αφγανόπουλο, οι τρεις της Marfin και μια ομάδα Ποντίων προλετάριων, προσφύγων από το Καζαχστάν.

    Την Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012, κάποιοι Πόντιοι πρόφυγες από την τ. ΕΣΣΔ τιμούσαν τα 40ήμερα ενός αγαπημένου προσώπου που είχαν χάσει. Έκλειναν τον κύκλο του 40ήμερου θρήνου με τον τρόπο που αυτοί ξέρουν να κάνουν, μ’ ένα μνημόσυνο. Ο χώρος της δεξίωσης ήταν κοντά στη Πάντειο, σε μια ποντιακή ταβέρνα και αυτοί έτυχε λόγω του πένθους να φορούν όλοι μαύρα, άντρες, γυναίκες, παιδιά…

    Βρέθηκαν όμως σε λάθος μέρος τη λάθος ώρα. Όπως ακριβώς οι δολοφονημένοι της Μαρφίν και o Χαμί Νατζάφι

    Στην Πάντειο γινόταν μια εκδήλωση για τον Επαναστατικό Αγώνα. Κάποια στιγμή, κάποιοι ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες ότι κάπου έξω Χρυσαυγίτες δέρνουν μικρεμπόρους μετανάστες. Και μιας και οι υποστηρικτές του “Επαναστατικού Αγώνα” θεωρούν τον εαυτό τους ως υποστηρικτή του προλεταριάτου και αναγνωρίζουν ως τέτοιο το παραβατικό μικρεμπόριο, εφόρμησαν να “την πέσουν” στους Χρυσαυγίτες. Μόνο που οι Χρυσαυγίτες είχαν γίνει καπνός απ’ την περιοχή… Κι οι μόνοι μαυροφορεμένοι στον περίγυρο της Παντείου ήταν οι άτυχοι οι Πόντιοι από την πρώην ΕΣΣΔ.

    Η αμάθεια, ο φανατισμός, η στερεοτυπική σκέψη, ο τσαμπουκάς, το νταβατζιλίκι και η περιφρόνηση της ανθρώπινης ζωής έκαναν έξαφνα την εμφάνισή τους, στο πρόσωπο των αγανακτισμένων “αντεξουσιαστών” που αναζητούσαν “χρυσαυγίτες”. Ο κάθε άνθρωπος με τα μαύρα για αυτούς τους ημίτυφλους ήταν και ένας χρυσαυγίτης.

    Φορώντας κράνη και κρατώντας στυλιάρια , επιτέθηκαν με μανία στους ανυποψίαστους ανθρώπους, στέλνοντας τρεις στο νοσοκομείο.

    Πέτυχαν διάνα τους στόχους τους -έστω και ανάποδα- εάν ήθελαν αυτό, που μια προκήρυξη κάποιων απ’ αυτούς έλεγε παλιότερα: “Το στρατηγικής ση­μασίας ζήτημα για εμάς είναι το πώς με τις ενέργειές μας θα διαρρήξουμε τις κοινωνικές σχέσεις που συντηρούν αυτό τον κόσμο. “

    Η ανάποδη σκέψη, ο μιλιταρισμός στα κείμενα και τα μυαλά διαφόρων που υποδύονται τους αυθεντικούς εκπροσώπους των προλετάριων, αλλά αδυνατούν να διακρίνουν τον αληθινό προλετάριο, ήταν εκεί εκείνη τη στιγμή!!!

    Οι χαζο-τραμπούκοι που έπαιζαν τους αλληλέγγυους, έστειλαν τρεις βαριά τραυματισμένους στο νοσοκομείο..

    Στη συνέχεια, η πατάτα καλύφτηκε με την εξαπάτηση, γιατί έγινε προσπάθεια να φορτωθεί η επίθεση στους άφαντους Χρυσαυγίτες.

    Έτσι λοιπόν οι συγκεκριμένοι Πόντιοι από την τ. ΕΣΣΔ, θύματα κάποτε των εθνικισμών που σάρωσαν την Εγγύς Ανατολή:
    -που βρέθηκαν στη Σοβιετική Ένωση, όπου γεύτηκαν τη βία του σταλινισμού και μεταφέρθηκαν ως δουλοπάροικοι στην Κεντρική Ασία,
    -που περιφρονήθηκαν στη “μητέρα-πατρίδα” από κράτος και κοινωνία,
    -στο τέλος υπέστησαν τη βία που παρήγαγε ο ανορθολογισμός, ο φανατισμός και η ημιμάθεια απ’ τους αυτοχρισμένους ως “επαναστατικός χώρος”…

    ……………………………………………..

  3. Ο/Η Γιάννης Χ. λέει:

    Πολύ σωστή η πρωτοβουλία να επαναληφθεί η συζήτηση του 2009 μετά από 2,5 χρόνια όπως και να αναρτηθούν πάλι οι συγκροτημένες απόψεις που είχαν διατυπωθεί τότε.

    Θέλω να αποφύγω την γκρίνια που κρύβεται πίσω από το ερώτημα «γιατί βρε σύντροφοι της ΔΕΑ και όχι μόνο δεν τα λέγατε αυτά πριν 2,5 χρόνια?» και τι θα ήταν διαφορετικό σήμερα στον ΣΥΡΙΖΑ, την Αριστερά και την ελληνική κοινωνία αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αποφασίσει τον Νοέμβρη του 2009 να αυτοοργανωθεί από τα κάτω και να χρησιμοποιήσει όσα «ανακάλυψαν» τα κινήματα των πλατειών πριν ένα χρόνο. Έστω και τώρα είναι αναγκαία η σύνθεση των απόψεων στα οργανωτικά του ΣΥΡΙΖα, που λόγω των πολιτικών περιστάσεων είναι βαθύτατα πολιτικό ζήτημα.

    Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί και περιμένω να δω και όσους άλλους από την «παρέα» του 09 δεν εγκλωβίστηκαν στην εύκολη λύση/ρόλο του παράγοντα σε οποιοδήποτε σχήμα.

    ΥΓ Εκτός από την σχεδόν πλήρη λίστα των θέσεων που διατυπώθηκαν το 09 από την ΠΑΣΑ και τις συνιστώσες και στην πιο πάνω ανάρτηση, υπενθυμίζω και τις θέσεις που δημοσιεύτηκαν στο Οικονομικά του ΣΥΡΙΖΑ, η διαφάνεια και ένα case study για τον ΣΥΡΙΖΑ των μελών
    (https://dosepasa.wordpress.com/2009/12/13/%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9/).

    Η Αριστερά του 21ου αιώνα που απαιτείται και δικαιούται η ελληνική κοινωνία πρεπει να δείξει τι πραγματικά είναι και με την διαφορετική αντίληψη της διαχείρισης-επιστροφής στην κοινωνία της κρατικής επιχορήγησης που δικαιούται ο ΣΥΡΙΖΑ.

  4. Ο/Η Γιάννης Χ. λέει:

    Καλή και επίκαιρη η εκδήλωση που έγινε με πρωτοβουλία της ΔΕΑ, αν και δεν επικεντρώθηκε τελικά στον τρόπο που πρέπει να συγκρωτηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ των μελών του και αναλώθηκε πολύ στην εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος.

    Θετικές οι εισηγήσεις των εκπροσώπων του ΣΥΝ που έδειξαν να αντιλαμβάνονται το αίτημα για ΣΥΡΙΖΑ των μελών (και όχι απλώς ΣΥΡΙΖΑ με μέλη) που θα παράγει πολιτική «από τα κάτω». Να δούμε τι θα πουν και στην ΚΕ τους το ΣΚ.

    Εκτός τόπου και χρόνου η εισήγηση της Φωτίου που περιέγραψε ένα οργανωτικό σχήμα με καθοδηγητικά όργανα (μεσαία και ανώτερα).

    Η ΠΑΣΑ απουσίασε σαν συλλογικότητα. Χάρηκα που είδα μερικούς από την παλιά

    Αρνητική εντύπωση μου έκανε ο εκπρόσωπος του Κόκκινου που μίλησε για την ανάγκη να υπάρξει «αριστερή αντιπολίτευση» στον ΣΥΡΙΖΑ, μη τυχόν και μπατάρει το σχήμα με όλους αυτούς τους ΠΑΣΟκους που κάνουν αιτήσεις να μπουν στις σημερινές τοπικές οργανώσεις. Είδαμε και πάθαμε από την δεξιά αντιπολίτευση (που μας άφησε για τόπους χλοερούς (κυβερνητικούς) βάσει του προδιαγεγραμμένου σχεδίου τους) που λίγο πήγε να τινάξει στον αέρα τον ΣΥΡΙΖΑ από τα μέσα. Να λείπουν νομίζω οι αντίστοιχες κορώνες περί οργανωμένης «αντιπολίτευσης» που συγκαλυμένα θέλουν να δικαιολογήσουν και να συντηρήσουν μόνο την σημερινή οργανωτική απαράδεκτη κατάσταση του ΣΥΡΙΖΑ των συνιστωσών: μια πυραμίδα με πολλές πυραμίδες μέσα της που μοιράζονται την (ενισχυμένη) κρατική επιχορήγηση.

    Ευτυχώς υπήρχε αναρτημένη (θέλω να ελπίζω επίτηδες) μια προβοκατόρικη αφίσσα στο πάνελ, από αυτές που κυκλοφόρησαν προεκλογικά. Πολύ σωστά η εν λόγω αφίσα επεσήμανε:

    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ
    ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ

    ΣΥΡΙΖΑ
    (των μελών του συμπλήρωσε ένα προβοκατόρικο χέρι από κάτω στο τέλος της εκδήλωσης)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s